Am coborat grabita scarile,aproape gata sa ma impiedic,si am alergat spre usa care ducea in gradina.
-Aer curat! In sfarsit! strig fara sa observ ca afara era mega frig!
5 secunde a durat fericirea mea si apoi am intrat inapoi inauntru urmand-o pe Emily in biblioteca.
-Uite,Mary,e important sa tii minte o singura chestie:controlul este baza.Daca te poti controla atunci vraja iti va functiona perfect,nu trebuie sa fii instabila inainte,iar prin asta ma refer la orice lucru care te poate enerva,deranja......
-Te referi la Ryan,nu? Mi-am dat seama. o intrerup dandu-mi ochii peste cap
-Nu doar la Ryan,ci la absolut tot si toate care te pot der......
-Adica Ryan.
-N...
-Si ca tot veni vorba de Ryan,cand ai de gand sa ne rupi acea legatura? Nu-i destul ca ma cert cu el asa,acum vrei sa ne omoram si prin intermediul mintii?
-Putem sa il scoatem pe Ryan din discutie?
"Discutati despre mine? Ma simt flatat!"
-Emily,Ryan ma distrage de la discutia noastra,fa-l sa taca. ma smiorcai intocmai ca un copil
"Aminteste-ti ca noi n-am terminat discutia de astazi,iar acum esti...libera."
-La naiba...soptesc pentru mine dandu-mi cateva palme imaginare pentru a fi atenta la ce spune Emily.Stai stai stai! repet obligand-o sa se opreasca.Vrei sa fiu atenta la tine? Rupe conexiunea cu Ryan!
-Mary....
-Acum!
-Daca fac asta vei fi atenta si vei incerca sa iei in considerare tot ce iti spun eu aici?
-Negociem cumva?
-Nu asta facem de cand ne cunoastem? Haide Mary,la naiba,de ce nu incerci sa te concentrezi putin? Vei da vina pe Ryan din 5 in 5 minute? Spune-mi daca realizezi ceva cu asta.
-Emily rupe legatura odata si nu-mi mai tine predici de gradinita! Le stiu deja pe toate.
"Cred ca ai experienta in domeniu,nu-i asa iubire?"
-Rupe conexiunea! Acum! spun pe cel mai dur ton cu putinta si totodata serios
-Gata! a zis repede intr-o fractiune de secunda
-Gata? Pe bune? Chestia asta se facea intr-o secunda iar tu m-ai lasat sa astept pana acum?!
-Putem sa revenim la ce ne intereseaza?
-La ce te intereseaza Emily! Dupa cum observi nu prea am chef de alta teorie,ce zici de niste practica?
-Deabia stii sa misti o creanga folosind magia,si luna plina e maine! Ce ne vom face?
-Am eu o idee,mergem afara si exersam ceva pe bune..
-Ma sperii. spune suspicioasa
-Haidee Emily! ma rog de ea asemenea unui copil
-In regula.
***
-Emily,pot sa te intreb ceva? rup tacerea in timp ce eram in padure pentru asa zisul antrenament
CITEȘTI
I don't Remember to Forget you...(Volumul I)
FantasiSa fii vanator de monstrii este mostenirea ta,data din generatie in generatie dar daca esti mai mult de atat?