-Aaah! tresar cand fata mea facu contact cu apa rece ca gheata
Am incercat sa-mi deschid ochii dar imi era foarte greu,era ca si cum dormisem 2 saptamani non stop.Voiam sa-mi duc mainile spre fata sa incerc sa-mi revin dar acestea erau blocate,nu mi le puteam misca.
Dintr-odata pleoapele au inceput sa mi se miste si am reusit sa deschid ochii,totul era in ceata dar am putut observa cat de cat ca mainile mele erau tinute de niste....LANTURI?
Vederea mi-a revenit la normal si am vazut in sfarsit unde ma aflam! Eram intr-o incapere cum vazusem in filmele cu vrajitoare,plina de rafturi cu tot felul de sticle dubioase,era intuneric si doar cateva lumanari luminau locul.
Am dat de naiba!
Si pe deasupra n-am idee cum am ajuns aici! Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este acela ca fugeam prin padure si m-am impiedicat rostogolindu-ma pana ce mi-am pierdut cunostinta.Si mai era si silueta aia dubioasa din cauza careia am ajuns sa fug mancand pamantul prin bezna!
Cum naiba am ajuns in lanturi?!
Si cine ma-sa e roscata aia ciudata care tocmai intra aici?!
-Oh,in sfarsit,credeam ca nu te vei mai trezi. zise iar in privire i se putea citi o usurare
-Unde ma aflu? am spus cu greu nevenindu-mi sa cred ce banuiam eu
Nu cred ca am fost adusa aici sa fiu intrebata de sanatate...
-Tu cine esti? o intreb din nou in timp ce ea rasfoia grabita o carte
-Imi placeai mai mult cand nu vorbeai.
-Si mie mi-ar placea ca tu sa-mi explici ce caut eu aici.
-Pentru o fata care se da foarte desteapta de felul ei,te prinzi cam greu de unele lucruri.
Sa-mi bag picioarele! Cum scap eu de pshihopata asta? Oh Ryan cretinule de ce nu mai am conexiunea aia cu tine?! Oh...Emily...Urasc sa fac greseli! Dar mai mult urasc sa le recunosc!
-Cine esti? repet inca o data dandu-mi ochii peste cap
-Plictisita de aceasta discutie cu tine.Sunt pusa sa te pazesc,nu sa port conversatii cu tine.
-De cand sunt aici?
-Ai fost lesinata vreo 10 ore..
-La naiba...astazi e ziua... soptesc pentru mine
In urmatoarea clipa in camera intra inca o persoana,era un baiat,cam de varsta mea,cred?
-Jason,te-ai gandit sa apari? Unde e Lydia?
-Nu sunt bodyguard-ul ei.De unde sa stiu eu? a zis plictisit pe un ton lenes.Oo,s-a trezit printesa? Buna dimineata papusa!
Dezgustator! Tipul asta deja imi aminteste de un idiot care ar fi trebuit sa ma salveze pana acum! Javra! Potaie! Asta nu pare a fi varcolac...o fi...vrajitor? Nu? Nu?
-Papusa e maica-ta! marai scarbita
-Temperament vulcanic,acum inteleg de ce o tinea langa el. spune intorcandu-se spre tipa roscata care intrase mai inainte in camera
-O sa-mi vars temperamentul pe tine daca nu-mi explica si mie cineva ce caut aici!
-Usor pisi! Nu i-ai spus? o intreaba pe roscata care inca mai rasfoia cartea
CITEȘTI
I don't Remember to Forget you...(Volumul I)
FantasiSa fii vanator de monstrii este mostenirea ta,data din generatie in generatie dar daca esti mai mult de atat?