"Aysima ."
"Efendim abi ?"
"Odama gelsene bir dakika ."
"Geliyorum ."
Elinde telefonu ile yanıma gelen Aysima'ya yatağın diğer tarafını işaret ederek yattım .
"Ne oldu ? Pek bir ciddisin ?"
"Bir şey soracağım sana ."
"Hadi hayırlısı . Sor bakalım . "
"Sude'nin eski sevgilisi ."
"Üç yıl önce terk ettiği. Evet ne olmuş ona ?"
"Neden ayrıldılar ."
"Bunu anlattığım için Sude ağzıma sıçacak ama anlatacağım . 15 , 16 arasında bişe yaşı . Tabi ilk flörtü heyecanlı . Tam olarak tanımıyor da . Adını bile hatırlamıyorum . Böyle bir kaç hafta çıktılar . Araları da dışarıdan bakınca baayaa iyi . Tam sevgili oldular , bu çocuk işte öpmek istemeye falan başlamış. Sude izin vermeyince de üstüne gitmiş . Bir gün bahçedelerdi bende oralarda dolaşıyorum . Yine öpmek istemiş ama bu sefer arkadaşlarına hava atmak için . Sude tokadı bir bastı . Şaplaması beş metre öteden duyuldu. Aramızda o kadar mesafe var çünkü . Işte çocuk bunun üzerine gitmeye falan başladı . Sude bu durur mu o sinirle çocuğu iyi bir benzetti . Ayrıldılar o gün . Zaten ayrılmasalar adı salağa kadar çıkardı . Işte ondan sonra da sana tutuldu ama öyle böyle değil . En çok canımı yakan seni severken hep bana içini açması oldu ama . "
" Neden ?"
"Bir keresinde ne dedi biliyor musun? Senin o seni aldatan orospu ile ilk çıktığını öğrendiği zamandı . Akşam yanıma geldi . Gözleri aglamaktan kızarmış ama hala ağlıyor . "Lan çok seviyorum ama görmüyor ne yapayım amınakoyayım! DAHA NE YAPAYIM GOSRMESI IÇİN ?" Öyle bir dedi ki o an gelip seni dövmek istedim . Onu görmediğin için seni dövmek istedim. Bu kadar kör olduğun için dövmek istedim. Sonra senin doğum günündü, geçen sene . Ilk aldatma vukaati olmadan önce . Yine ağlıyor tabi , gözlerin feri kaçmış . "Mutlu oluyor , çok mutlu oluyor . Onunla mutlu oluyor . Yoksa boş durmazdim lan ben . ' dedi, kısa bir an durdu sonra içimi yakan o cümleyi söyledi . "Hayallerimi başkasının yaşıyor olması canımı yakıyor Aysi. Kalbim acıyor lan .' Dedi . Sarıldık orda ikimiz birlikte gecenin üçünde ayazda kısa kollularla ağladık . Bana en çok koyan bu oldu işte . En yakın arkadaşım , kardeşim dediğim koruduğum kız abi mi seviyordu ve ben onun üzülmesini engelleyemiyordum . Hayatta yapamadığın için pişman olduğun şey neydi diye sorsalar bunu anlatırım onlara çünkü en büyük pişmanlığım kardeşimi teselleli edecek kelimelerimin olmamasıydı. "
Donmuştum . Sanki bir anda felç kalmıştım . O beni bu kadar güzel severken ben neden fark etmemiştim. Eskiye baktığım zaman o hep yanımdaydı aslında ama ben hiç görmemiştim .Doğum günümde pastayı Sude yapmıştı ama ona teşekkür etmek yerine pastayı bana getiren sevgilime teşekkür etmiştim . Onu geri plana atmıştım. Zihnimde bile . . .
O ise beni sevdiği tüm bu zaman boyunca beni hep ön planda tutmuş bana ayrıcalık tanımıştı .
Kim sevgilisi var ve onunla mutlu diye sessiz kalır ki ?
Bizi ayırmak için uğraşmak yerine mutlu olduğumu söyleyerek kendini geri çekmişti .
Kalbimin üstünde nöbet bekleyen pençeler kalbimi sıkma eylemini yerine getirirken nefes alamadığımı hissettim bir an .
Aysima ise gözleri dolu dolu tavanı izliyordu .
Şu an ikimizin de söyleyeceği bir şey kalmamıştı . Ne onun anlatmaya mecali ne benim dinlemeye gücüm kalmamıştı .
Sanki biri beynimi almıştı . Ne düşüneceğimi bile bilmiyordum . Ama bildiğim bir şey varsa o da bu aşkın bir şansı hak ettiğiydi .
"Evet öğrendiğine göre ben gideyim ."
"Tamam . "Biraz daha düşünmem gerekti . Ne yapacağım hakkında . Nasıl davranmam gerekti ?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Bey
Teen FictionAkserdeyken gelen mesaj ve aldatıldığını öğrenen bir adam . Onu seven bir kadın ve güzel bir sohbetle başlayan ilişki .