1:2

336 8 0
                                    

"Beni neden buraya çağırdın ?"

"Sana bir şey sormak istiyordum."

"Dinliyorum Ateş ."

"Aslında merak ediyorum . Beni ne zamandır seviyorsun ?"

"Iki buçuk yılı geçti . Doğum gününde üç yıl falan olacak . "

"Ondan ayrılalı da üç yıl oluyor . Ondan ayrıldıktan hemen sonra mı sevdin beni ?"

"Hayır . Aslında onu hiç sevmemişim. Sadece bana ilgi göstermesi hoşuma gitmiş . Ayrıca onun bir çok hareketi için anlam çıkarmam zor du . Hatta anlamıyordum bile ama seni okumam oldukça kolay çünkü duygularını biliyorum . Seni tanıyorum . Onun aksine . Ayrıca ondan ayrılalı üç yılı geçti. "

"Neden beni sevmeyi bırakmadın?"

"Tam olarak ne anlattı ?"

"Kim anlattı ?"

"Bunu sana tek bir kişi anlatabilir . O da kardeşin . Ayrıca duyduklarindan sonra bunu soruyor san sana karşı olan hislerimin sevgi mı yoksa takıntı mı olduğunu merak ediyorsun dur."

" Nasıl bu kadar güzel sevdin beni ?"

"Bilmem . Sizi ayırmayı da bilirdim. Komplo kurup aranızı bozmayı da . Ama seni üzmeyi hiç bir zaman bilemedim ben . Belki de o yüzden dir . "

Sustu . Diyecek bir şeyi yoktu. Tekrar konuşmaya başladım .

"Korkuyorsun . Başta o kız da benim gibi görünüyordu sana , çok seviyormuş gibi. Ama o sahte duygularla gelmişti sana . Onu benden ayıran tarafı da buydu . Aysimaya sor merak ettiklerini . Anlatır o sana hepsini ."

"Hepsini ?"

"Neyi merak ediyorsan sor . Her şeyi mi bilir ? Senin yüzünden efkarlanıp kardeşine içimi döktüm hep . O yüzden bilir hepsini , her şeyi mi ."

"Anladım . "

"Ayrıca ona şöyle odamdan aldığı kağıtları ya geri getirsin ya da yaksın."

"Söylerim . "

"Evet konuşmamız bittiyse ben gidiyorum . "

"Bir şey daha. "

Kaşlarımı kaldırıp "Ne var? " diye sordum .

"Sonra görüşürüz ."

"Görüşelim ."

(Ateş'ten )

"Aysima !"

"Efendim abim ?"

"Sude sana selam yolladı ."

"Ne diyor ?"

"Odamdan aldığı kağıtları ya geri getirsin ya da yaksın' diyor . "

"Ne kağıdı ?"

"Ne bileyim ben ne kağıdı ?"

"Ben onları odana koydum . Neyse alayım bari ."

"Odama koydun ."

"Evet ."

"Bundan sonra benimdir . "

"Hey hayır geri almam gerek ."

Odaya girip kapıyı kitledim . Birkaç kere kapıya vursa da sonra pes edip gitmişti . Mada da duran bir koli kâğıdı alıp yatağa oturdum .

Bunlar çoğunlukla mektup benzeri yazılardı . Bir tanesini elime aldım .

"
Selam dert kutum ,

Yine neden mi geldim ? Bu sefer sebebi öyle boş bir şey değil . Sana attığım şeylerle benzer gibi de değil gibi de . Bu gün annemle çok fena kavga ettik .

Ruhum yorgun artık . Dayak yediği zaman bir insanın ağlama nedeni neden yorgun olması olur ki ?

Ne keşfettim biliyor musun ? Bedenim artık o kadar acımıyor . Eskiye göre neredeyse hissetmiyorum bile . Ama bu siniri , öfkeyi ve üzüntüyü de bir şekilde atmam gerekiyor . Bende bugün elime camla çizikler attım . Böyle aynı yerden bir kaç tur geçtim . Önce derin sıyrılmaya başlıyor . Sonra yavaş yavaş derinleşiyor ve alttaki deri görünüyor . Doğru yeri yaparsan kanamıyor ama damarın üstünü ve benzeri yerleri yapınca çok kanıyor .

Bu hem sinirimi atmama hem de biraz olsun unutmama olanak sağlıyor.

Hem bu gün Ateş'i de görmedim . Belki görseydim sinirimi unuturdum. O kız ile gezmeye gitmiş . Bu daha da sinirlenmeme neden oldu ! Onu aldatıyor ama bunu Ateş'e kanıtlayacak bir şeyim yok .

Ayrıca elim sızlamaya başladı yine . Sinirle masaya yumruk vurunca oldu.

Neyse ne işte biraz daha sinir atmak için yağmurda yürüyüş yapmaya gideceğim . Islanmak ve biraz müzik bana iyi gelecek gibi .

Tekrar geleceğim . Umarım bir gün sana gerek kalmaz ...

"

Iki yıl önce doğum günümde yazılmıştı . O gün sağanak yağmur vardı . O yağmurda cidden dışarı çıkmış mıydı? 

Başka birini elime aldım .

"
Lan kutu . Yine ben geldim . Hadi yine iyisin sana ilk defa mutlu bir not atıyorum .

Neden mi ? Çünkü bu gün Ateş'imi çok mutlu ettim . O yüzden bende mutluyum . Sarma sardım ona . Afiyetle yedi . Sonra da uyudu ama . Çok tatlı oluyor uyurken . Eve geldim mesaj geldi telefona .

Aysi atmış . Abime iyi bakacaksan seni görümcek olarak alırım yazmış. Foto da atmış.  Ateş'in uyurkenki fotosu . Altına da kendimden geçtim yazmış .

Çok sesli gülmüşüm annem odaya girdi anırma dedi gitti .

Hadi gittim ben . Ilk hatta belkide son mutlu notu mu attım . Bye bye !

"

Kahkahalarım durmazken annem dışardan bağırdı .

"Yeni sevgili mi yaptın ne bu neşe ?"

Kahkaham daha da artarken beni sadece bir yazı ile güldürebilen bir kişinin hayatımda olsa beni ne kadar mutlu edeceğini düşündüm .

Bence bir şans ona fazlaydı . O sevilmeyi donuna kadar , pardon sonuna kadar hak ediyordu .

...

Nasıl bölüm ?

Byebye

Nedenini bilmediğim bir karışıklık sonucu 11 ve 12. Bölümler yer değiştirmiş . Önce 1:1 i sonra 1:2 yi okuyun

Asker BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin