1:4 ~gecenin kraliçesi ~

322 10 2
                                    

Koşar adımlarla karşıdaki eve gidip kapıyı çaldım . Bir kaç dakika sonra Aysima kapıyı açtı. 

"Iyi akşamlar . "

"Iyi akşamlar bebeğim . Abin nerde ona sormam gereken bir şey var ."

"Odasında da ne soracaksın ?"

"Bana bir şey demişti . Onun anlamını soracağım . Hadi kaçtım ben ."

Merdivenlere yönelip Ateş'in odasının önünde durdum . Kapıyı tıklayıp içerden ses gelmesini bekledim .

"Gel !"

"Geldimmm . "

Içeri girdiğim de yatağın üzerinde oturduğunu gördüm . Yanına gidip bende oturdum .

"Sana bir şey sormam gerek ."

"Dinliyorum . "

"Bir kere telefonla konuşurken bana 'gecenin kraliçesi' dedin . Sonra da gelince sana açıklayacağım dedin . O neydi ya da ne demekti ?"

"Hmm . Bekle bir dakika ."

Telefonunu çıkardı ve bu kaç bir şey yaptıktan sonra bana çevirdi. Ekranda çok hoş bir çiçek vardı .

"Kaudupul diğer adıyla gecenin kraliçesi. Çok nadir bulunan bir çiçek olmasına rağmen çok sıra dışı bir özelliği daha var . Bu çiçek senenin sadece bir gecesi açar. Tek bir gece açar ve sadece sabaha kadar yayar kokusunu etrafa .

Ömrü dört saat gibi kısacık bir süreye sığdırılmış . Güneş doğduğunda geri kapanır . Seninle konuşurken hatırlarsan nöbetimin olduğunu söylemiştim .

  O gün askeriyenin bahçesindeki bir çiçek açtı . Benim nöbet saatimde , seninle konuşurken kaudupul açtı. Herkesin merakla beklediği çiçek seninle konuşurken açıldı . Bu mucize gibi bir şeydi .

Imkansız gerçekleşmiş ve benim nöbetimde o çiçek açmıştı .  365 günden mucizevi olan o bir gün bana denk gelmişti .

Bu ya senin mucizendi ya benim şansım . Ki bu senin mucizendi . Senin beni sevmen de benim şansım."

Ruhumda yağan yağmurun damlaları gözlerime hücum etmişti . Kırpsam , ıslak olmasına rağmen yaşlar yakacaktı ruhumu . Kasıp kavuracaktı içimi .

Gözlerimi tavana dikip derin nefesler aldım . Ateş ise konuşmasına devam etti .

"Bak senin beni sevmen benim için gerçekten de büyük bir mucize . Ama benim seni sevmeye başlamam imkansız bir şey' di . . .

Seni sevmeye başlıyorum ve bundan zerre pişman değilim . Ilk defa duygularımı kontrol edemiyor olmam rahatsızlık yerine mutluluk veriyor . Ilk defa birinin bu kadar yakınımda olmasını istiyorum.

Benimle olmak ister misin ? Buna ne denir bilmiyorum . Sevgili , flört ,çıkma.  Canın ne isterse onu de . Ama benimle birlikte ol . Canın yandığında ilk bana gel . Omzumda ağla . Mutlu olduğunda ilk bana haber ver . Yanımda ol ya da yanında olmama izin ver . Beni kabul eder misin ? Bu sorunlu adamı iyileştirmeye var mısın ?"

Bir şey diyemedim . Dilim lal oldu sanki . Kafamla onayladığımda gözlerim çoktan sularını boşaltmaya başlamıştı. Ruhumun yağmurları dışarı vurmuş kendini belli etmişti .

Ateş kollarını belime doladığında bir karşılık beklemediğini belli eden bir şekilde sarmıştı . Kafamı göğsüne yaslayıp bir müddet öylece durdum .

"Tamam sakin ol . "

"Sakinim lan ben ."

"Niye ağlıyon o zaman ?"

"Çok dolmuşum, içimi boşaltıyorum."

"Allahım ya . Yüzünü yıka da gel hadi. Ve o incileri dökme artık yeter."
Burnumu çekip biraz doğruldum. Ağlayınca burnum akardı ve ben bundan nefret ederdim . Oda da ki banyoya girip yüzümü yıkadım . Geri odaya geçtiğimde elinde tuttuğu suyu bana uzatmıştı . Elinden alıp tek dikişte içtim . Yanına geri oturduğumda tam konuşacaktı ki konuşmaması için ben konuştum .

"Valla dayanamam . Öyle uzun konuşacaksan hiç konuşma . "

"Yok aşağıya inelim diyecektim ."

"Hadi o zaman ."

Önden odadan çıktığı zaman tam arkasından gidiyordum . Merdivenlere geldiğinde gülerek konuştum .

"Kalçalarında güzel miş ha . Bir kere vurim mi ?"

"Vuurrr ."

"Ama şimdi olmaz. Habersizce vurulması gerek . "

"Allahım ya . Senin keyfin bi yerine geldi sanki ha ?"

"Geldi tabii . Ama yine de vuracam . Habersizce . "

"Arkamı dönmemiş olamam rağmen haince sırıttığına eminim . "

"Sırıtıyorum zaten ."

  Güldüğünde kendini koltuğa atmıştı bile . Mutfağa girdiğim zaman kek yapan bir adet Aysima ile karşılaşmıştım. 

"Ooooo . Sen mutfağın yolunu bilir miydin lan ?"

"HOşt it . Ne konuştunuz o kadar? "

"Onu da git abine sor . Eee kek neli?"

"Ispanaklı ."

"Iığyy pislik . Senden beklerim . Midesiz ! Kakaolu yap ."

"Tamam ibne ."


...

:) nasıl bölümdü ??

Asker BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin