"KITA AKAN LAWAN MOBIEUS" jerit presiden Toman. Presiden itu bernama sano manjiro atau dipanggil mikey.Anggota anggota yang lain pun bersorak.
(Takemichi pov)
Habislah kalau begini.begaimana aku mahu selamatkan hinata. Jangan risaulah. Mungkin ada cara lain.
Keesokan harinya......
Aku tidak boleh membiarkan draken mati. Aku harus menjadi pengawal peribadi draken.
"Abang keluar sekejap" Aku perlu memberitahu adik aku dahulu. Takut dia risau.
Dia pun mengaguk sahaja.
(Y/n pov)
"Abang keluar sekejap " kata abang aku. Aku pun hanya mengaguk sahaja.
Selepas pintu ditutup, aku melihat tv semula.
Selepas beberapa jam.....
"Aku bosan" aku menekan tombol berwarna merah di remote. Aku lantas masuk ke dalam bilik menukar pakaian.
Pakaian y/n
Sesudah selesai aku menukar pakaian, aku pun pergi ke luar rumah.
Di pusat membeli belah......
"Y/n" Aku pun menoleh.
Rupa rupanya itu akkun dan kawan kawannya.Mereka mendekati aku.
"Dimana takemichi?" Tanya takuya.
"Dia kata dia keluar tadi. Y/n ingat dia keluar dengan korang la." Mereka pun mengelengkan kepala.
"Dia pergi dengan hinata la tu" yamagishi cemburu.
"Untungla kan?" Makoto pun ikut cemburu.
" janganla macam itu" takuya cuba memberhentikan mereka berdua.
"Y/n nak join ?" Tanya akkun. Aku pun mengaguk sahaja.
"Jom pergi ke Sana" yamagishi menarik tangan aku yang lain pun mengikuti.Kami berhenti di kedai buku.
"Wah ada manga tokyo revenge yang baharu lah" yamagishi berkata begitu ketika melihat manga di rak buku.
"Betul lah" kata makoto.
"Aku pergi dekat ruangan komik sekejap" aku meniggalkan mereka.
Aku melirik rak komik itu. Selepas beberapa minit aku melihat buku yang mahu lu beli.
Aku mengambil komik yang bertajuk 'jenis jenis hantu china' lalu berjalan ke arah mereka.
"Korang sudah siap memilih " mereka pun mengaguk.
"Akkun belanja" kata yamagishi lalu berlari ke arah kaunter. Aku pun mengikutinya.
"Takkan aku seorang sahaja yang baharu" akkun tidak berpuas hati.
YOU ARE READING
Masa (Adik Takemichi)
ActionTOKYO REVENGE FANFICTION Masa. Perkara paling Mahal di dunia dan tidak dapat dibeli. Y/n hanagaki. Adik dari hanagaki takemichi. Selepas beberapa Hari,y/n selalu dapat melihat Masa depan. Dia anggap itu hanya imaginasi sahaja. Tetapi dia...