3 Hari kemudian....
takemichi berada di biliknya.dia sedang ber main puzzle.
"Siap pun" takemichi gembira
Ada yang membuka pintu bilik. Terlihat ada 4 lelaki.itu akkun dan kawan kawannya.
"Kau dah boleh keluar hospital rupanya" kata lelaki yang berambut hiram. Dia dipanggil makoto.
"Baru nak jumpa kak jururawat" kata yamagishi. Dia berkaca mata. Takuya menunjukkan buah tangannya.
"Drake-" kata takemichi terpotong ketika melihat draken berada di pintu.semua di bilik it langsung berdiri.
"Panasnya bilik ni. Mesti sebab ada budak budak di sini." Kata draken.
"Aku beli tembikai. Jom ah makan" draken mengeluarkan tembikai.
Selepas beberapa minit......
"Betut ke mik-" Tiba Tiba draken menumbuk puzzle yang takemichi siapkan. Takemichi sedih.
Draken keluar dari bilik . Takemichi mengikutinya. Sampai sahaja di Sana, terlihat mikey.
Mikey dan draken bergaduh. Mereka berdua melempar barang barang takemichi. Takemichi marah.
Mereka memandang takemichi dengan pandangan aneh. Takemichi cuba memukul mikey tetapi mikey berkata elak. Dia pun terjatuh di tong sampah.
Waktu malam......
(Y/n pov)
Aku dan kawan kawan sedang berada di bilik abang. Katanya abang date dengan hinata.
"Bosanla" kata makoto.
Kringg kringg
Telefon akkun berdering. Akkun pun mengakatnya. Tidak mukanya terlihat gelisah.
"Kita kena cepat selamatkan takemichi" katanya lalu menutup telefonnya.aku terkejut.
Kami pun keluar dari rumah. Tidak lupa mengunci pintu.
"Kenapa dengan takemichi" Tanya aku sambil berlari.
"Dia bergaduh dengan kiyomasa" yamagishi, yamamoto dan makoto terkejut.
"Habislah takemichi"
"Kiyomasa dahla lagi kuat dari ya"
"Kita kena cepat"
Semasa berlari, ada halangan. Ada ahli geng yang berpakaian putih menghilang kami dari melalui jalan.
"Biar aku selesaikan masalah ini. Korang pergi dulu." Mereka mengaguk.
YOU ARE READING
Masa (Adik Takemichi)
ActionTOKYO REVENGE FANFICTION Masa. Perkara paling Mahal di dunia dan tidak dapat dibeli. Y/n hanagaki. Adik dari hanagaki takemichi. Selepas beberapa Hari,y/n selalu dapat melihat Masa depan. Dia anggap itu hanya imaginasi sahaja. Tetapi dia...