[Zawgyi]
🦋 လွ်ိဳ႕ဝွက္ေလေသာ လိပ္ျပာ 🦋" ကြၽန္ေတာ္က ဘိလပ္ျပန္ ဆိုေပမယ့္ အဂၤလိပ္ အလိုေတာ္ရိ ေတာ့ မလုပ္ႏိုင္ဘူး... ေနာက္တခါ ဒီစကားမ်ိဳး ေျပာထြက္လာရင္ ဦးႀကီးျဖစ္ေနရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္ သည္းခံေနမယ္ မထင္နဲ႔..."
သတိုးဆိုက္ေခါင္
" လိပ္ျပာနက္ ေတာင္ပံေတြကို တစစီေႁခြခ် ဖ်က္စီးပစ္႐ုံနဲ႔ ဒီက်ိန္စာက လြတ္ေျမာက္မယ္ ထင္ရင္ မင္းမွားလိမ့္မယ္... ဟား ဟား "
ေနာင္႐ိုးဆိုက္ေခါင္
" စပ္စုတာမဟုတ္ပါဘူး... ဒယ္ဒီက ခင္ဗ်ားႀကီး အဆင္ေျပလား သတင္းေမးၾကည့္ပါဆိုလို႔ ... "
" ဘာလဲ... ကြၽန္ေတာ့္ပုံစံက ခင္ဗ်ားကို အခက္ေတြ႕ေစလို႔လား ဆိုက္ေခါင္... "ဇိုက္ (Zide)
" ဟင့္အင္း မသြားရဘူး ကိုကိုႀကီး... ေဖေဖ့ကို မုန္းရင္ေတာင္ ရီ႕ ကိုေတာ့ မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔ေနာ္... "
ေမရီခက္
🦋🦋🦋🦋
* ကိုလိုနီေခတ္ကို အေျခခံထားတဲ့ သည္းထိပ္ရင္ဖို ဇာတ္လမ္းေလးတစ္ပုဒ္ မၾကာခင္ တင္ေပးေတာ့မွာပါ...
* ပယ္ဖ်က္ဖို႔မလြယ္ကူေသာ က်ိန္စာသင့္ေနရွာတဲ့ မေဟာ္ရာ စံအိမ္ႀကီးထဲက ဆိုက္ေခါင္တို႔ ညီအကို။
* အျခားသူေတြနဲ႔ မတူလို႔ အၿမဲေရွာင္ဖယ္ျခင္းခံခဲ့ရတဲ့ ဇိုက္ ဆိုတဲ့ လူငယ္ေလးအတြက္ တြယ္တာစရာ ရင္ခြင္တစ္စုံ ေပၚေပါက္လာေပမယ့္... ဒါက ကံေကာင္းျခင္း ဟုတ္ရဲ႕လား...
* ညီအကိုႏွစ္ဦးၾကားမွ ၾကမၼာမုန္တိုင္းထဲ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ေရာက္ရွိသြားရတဲ့ ဇိုက္ တေယာက္ ဒီဆန္းၾကယ္မႈေတြကို ဘယ္လို ျဖတ္ေက်ာ္သြားမလဲ ဆိုတာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ေလေသာ လိပ္ျပာ ဇာတ္လမ္းအား အဆုံးထိ ေစာင့္ေမွ်ာ္အားေပး ဖတ္ရႈ႕ေပးၾကပါေနာ္... *
Su Yi Han 🍀
[Unicode]
🦋 လျှို့ဝှက်လေသော လိပ်ပြာ 🦋" ကျွန်တော်က ဘိလပ်ပြန် ဆိုပေမယ့် အင်္ဂလိပ် အလိုတော်ရိ တော့ မလုပ်နိုင်ဘူး... နောက်တခါ ဒီစကားမျိုး ပြောထွက်လာရင် ဦးကြီးဖြစ်နေရင်တောင် ကျွန်တော် သည်းခံနေမယ် မထင်နဲ့..."
သတိုးဆိုက်ခေါင်
" လိပ်ပြာနက် တောင်ပံတွေကို တစစီခြွေချ ဖျက်စီးပစ်ရုံနဲ့ ဒီကျိန်စာက လွတ်မြောက်မယ် ထင်ရင် မင်းမှားလိမ့်မယ်... ဟား ဟား "
နောင်ရိုးဆိုက်ခေါင်
" စပ်စုတာမဟုတ်ပါဘူး... ဒယ်ဒီက ခင်ဗျားကြီး အဆင်ပြေလား သတင်းမေးကြည့်ပါဆိုလို့ ... "
" ဘာလဲ... ကျွန်တော့်ပုံစံက ခင်ဗျားကို အခက်တွေ့စေလို့လား ဆိုက်ခေါင်... "ဇိုက် (Zide)
" ဟင့်အင်း မသွားရဘူး ကိုကိုကြီး... ဖေဖေ့ကို မုန်းရင်တောင် ရီ့ ကိုတော့ မမုန်းလိုက်ပါနဲ့နော်... "
မေရီခက်
🦋🦋🦋🦋
* ကိုလိုနီခေတ်ကို အခြေခံထားတဲ့ သည်းထိပ်ရင်ဖို ဇာတ်လမ်းလေးတစ်ပုဒ် မကြာခင် တင်ပေးတော့မှာပါ...
* ပယ်ဖျက်ဖို့မလွယ်ကူသော ကျိန်စာသင့်နေရှာတဲ့ မဟော်ရာ စံအိမ်ကြီးထဲက ဆိုက်ခေါင်တို့ ညီအကို။
* အခြားသူတွေနဲ့ မတူလို့ အမြဲရှောင်ဖယ်ခြင်းခံခဲ့ရတဲ့ ဇိုက် ဆိုတဲ့ လူငယ်လေးအတွက် တွယ်တာစရာ ရင်ခွင်တစ်စုံ ပေါ်ပေါက်လာပေမယ့်... ဒါက ကံကောင်းခြင်း ဟုတ်ရဲ့လား...
* ညီအကိုနှစ်ဦးကြားမှ ကြမ္မာမုန်တိုင်းထဲ မမျှော်လင့်ပဲ ရောက်ရှိသွားရတဲ့ ဇိုက် တယောက် ဒီဆန်းကြယ်မှုတွေကို ဘယ်လို ဖြတ်ကျော်သွားမလဲ ဆိုတာ လျှို့ဝှက်လေသော လိပ်ပြာ ဇာတ်လမ်းအား အဆုံးထိ စောင့်မျှော်အားပေး ဖတ်ရှု့ပေးကြပါနော်... *
Su Yi Han 🍀