İyi okumalar dilerim..
Her zamanki gibi olaylar dan habersiz bir şekilde Öykü ve çalışma arkadaşları mesai satiyle beraber çalıştıkları mağazaya gelirler. Bayram nedeniyle tatil yaptıkları için mağazayı ve birbirlerini özlemişler dir. Ve başlarına gelecek olaylar dan habersiz açılışlarını yaparlar ve işlerini yapmaya başlarlar.
Aradan bir kaç saat geçtikten sonra mağaza müdürleri mağazaya gelmediği için ısrarla aramaya devam ederler ve ne yazık kı sonucumuz olumsuz dur. Telefonları kapalı msjlara bakılmıyor. Çok bir süre geçme den patron ve yanın da bir kız mağazaya gelir. Herkesin olayın şokunda olduğu için anlam veremezler.
Patron:
-Yeni mağaza müdürünüz Rüya arkadaşlar ve her ne olur,yaşanırsa o mesul dür.
Diyerek mağazadan ayrılır.
Öykü:
Bu nasıl bir kız dur arkadaş suratı beş karış burnu hava da gelir gelmez reyonları düzeltmeye kalkıyor. Sanki mağazayı bok götürüyor afedersiniz. Ara ara göz göze geliyoruz aslın da hoş kız ama ben bununla uğraşamam diye geçiriyorum içim den. Ve gerçekten uğraşamam.
Farkında olma dan hal hareketlerim değişiyor müşterimle olan samimiyetime konuşmalarıma sürekli gözleriyle takip ederek bakıyor. Banane diyip işime devam etmeye karar verdim.
Rüya:
Gerçekten tuhaf bu kız nasıl konuşuyor insanlarla müşterilerle anlam veremedim. İlk defa böyle bir şeye şahit oluyorum,ben de reyon görevlisiydim ama umursamazdım müşteri gelip alıp deneyip giderler yani ben de arkalarını toparlamakla uğraşırdım. Canım reyonum özledim şimdi den.... Her neyse ben biraz daha gözlem yapsam daha iyi olacak önyargı larıma hakim olmam gerek diyerek. Reyonuma devam ettim.
Öykü:
Kanka bişey söyliycem sana diyerek Nejla ya döndüm.
Nejla:
Efendim yavrum ne oldu ?
Öykü:
Bu yeni müdürü ben çözemedim bir değişik değil mi sence de,aslında çokta güzel kız ama tuhaf birşeyler var.
Nejla:
Müdüre aşık oldum falan demiyceksin umarım hem yüzük var parmağında.
Öykü:
Saçmalamayı bırak istersen suratsız kızım bu kız ne işim olur benim onunla. İç sesim farklı söylese de. Isınamadım galiba ben Rüzgar hanımı özlüyorum.
Nejla:
Yemin ederim ben de çok özledim ama galiba dayanamadı artık burasının kahrını çekmeye. Ona da hak vermek lazım.
Öykü:
Hak verelim tabi ama keşke bir haber verseydi bize de. Biz de başımıza gelebilecekleri tahmin ederdik en azından. Zaten kafam allak bullak oldu..
Nejla:
Boşver biz işimizi yapıp geçeriz o da bir köşe de reyonunu yapar ne müdürler atlattık biz demi.
Öykü:
Başımla onu onaylayıp uzaklaştım. Doğru söylüyor 7. Müdürümüz dü kendisi.
Artık yavaş yavaş mağaza kapanışa hazırlanıyordu ve bu herkes açısın dan saçma geçen gün bitmek üzereydi. Eve gidip duş alıp yatağa atlamak için sabrım kalmamıştı nedense.....
______Eve gelip rutin işlerimi bitirmiştim çoktan ama aklım hala Rüya dayadı. Eğer birini düşünüyorsan o da mutlaka seni düşünüyor'dur sözü aklım da dolaşıp duruyordu. Ben hayal kurarak uyumayı seven bir insanım ve bir an aklım dan onun yanımda uyuduğunu hayal etmek geçti..... Bilirsiniz bu hissi karmaşık bir his.
Aklımı susturmayı başarıp uyumuşum. Bakalım yarın neler bekliycek bizleri.....Sevgili okurlarım ilk bir kaç bölümü kısa tutup sizleri sıkmak istemiyorum. Şunu belirtmek isterim ki bu kikayenin asla son bölümü olmıycak şimdi den iyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı A$k
Non-FictionBu hikayede ki tüm olay ve karakterler gerçektir, hayal ürünüyle alakası yoktur..