Merhaba güzel okuyucularım tekrar güzel bir bölümle karşınızdayım iyi okumalar dilerim..
Kapıdan beliren esmer buğday tenli Rüya yı görmemle hayatımın şokunu yaşamıştım belki de beklemiyordum. Kapıyı açtı..
Rüya~
Hoşgeldin gel dedi. Girmeyi düşünmüyorsun anlaşılan diyerek ekledi.
Öykü~
Anahtar sadece Nejla da vardı dedim. Sert bir ses tonuyla.
Rüya~
Evet ondan alıp ben açmak istedim. 13 dakika var sigara içiyordum mutfağa geçelim dedi.
Öykü~
Ses çıkarma dan takip ettim sadece onu. Kendi köşeme oturup yaktım sigaramı ondan tarafa hiç bakma dan. Ama onun beni izlediğini hissedebiliyordum. "Sigarasını söndürüp kalkıp çıktı mutfaktan" Ne oluyorsa saçma sapan bir havalar cidden kafamı bozuyordu.
Çok geçme den kızlar geldi selam verdiler . Nejla dışın da çok yakın davranmıyordum hiç birine sadece Emel abla ve onun kankasıyla aramız iyiydi.
Ben böyleyim dir tanımadığım insanlara mesafeli sevdiklerine de aşırı eğlenceli olmuşum dur hep. Neyse iş macerasına mı dönsek,,,,
Öykü~
Gene başladı bizim iş tempomuz salak salak insanlarla çalışması da çok zor cidden.
Ben nereye ne adım atarsam Büşra hep dibim de bitiyor. Tamam iyi hoş gülüyoruz falan ama sürekli ben den birşeyler bekler gibi bir hali var ve ben anlam veremiyorum. Rüya geldiği zaman yalak yalak ona konuşmaya çalışıyor kıza sinir olduğum yetmez gibi bu kadar net bir göz boyama yalakalığına Rüya nasıl inanıyor anlam veremiyorum cidden. Hem Rüya yla hem de o gerizekalı Büşra yla arama mesafemi ciddi anlam da koymaya karar verdim.
Büşra gelip gidip birşey mi yaptım neden bana sinirlisin neden ben den uzak duruyorsun diyor bana, kusura bakma da ben sana ilgi göstermek zorunda değilim dedim.
Depo ya askı almak için indim arkam dan gelmiş sarılmaya çalışıyor bana.
Noluyor Büşra dedim ? Sinirli bir şekil de
- Özledim benle gülüp eğlenmeni neden böylesin ?
Ben böyleyim insanlarla aram da hep mesafe vardır sana özel olan birşey yok.
- Sabah Rüya o.....su bana seslendi onla güldüm diye mi bu ?
Öykü~
Büşra bana saplantılı bir kız aynı reyonu paylaşmak zorunda kaldık Rüya yüzün den ve ben den hoşlandığını adım gibi biliyordum. Sürekli aramalar msjlar da beni neden istemiyorsun tarzın da yazışmalar... Falan filan anlıycağınız platoniğim di.
Ne diyosun lan sen dememle tokatı yapıştırmam bir oldu. Hızımla yukarıya çıktım kalabalıkta bir gün, birşeylerle uğraşıyorum müşteriyle falan ilgileniyorum ama hala sinirliyim.
Birinin Rüya hakkın da kötü birşey söylemesi neden bu kadar canını sıkıyor Öykü nün sizce ?
Ben yeni tanıdığım oturup adam akıllı sohpet etmediğim biri için bi başkasına zarar vermem tuhafıma gitse bile içimi rahatlattı.
İmkansıza aşık olmak, imkansızı istemek ne kadar imkansız olsa da bi o kadar da kalpleri ısıtıyor. Kimse bile isteye imkansızı sevmez.
Bedenen değil ruhen kalben olan birşeye karşı koymak gerçekten fazlasıyla zor olur.
Bir koca gün daha geride kaldı ama eve hiç gidesim yok neden Bilmiyorum. Mağazayı kapattık eve geldim ama nası geldiğimi hiç hatırlamıyorum yürürken nerden yürüdüm, hangi yoldan geldim, insan gördüm mü inan hatırlamıyorum. Birşey oldu ama aklımdan çıkmıyor düşünme den duramıyorum, yemek bile yemedim, en sevdiğim kahvemi bile içmedim..
Sizce ne olmuş olabilir biraz merak uyandırsın değil mi öyle çabuk öğrenmeyin...Aşka inanmayan herkese seni anlatasım var "Sevgilim"..
Olaylar biraz hızlı gelişmek zorunda okurken sıkılmanızı istemiyorum 10. Bölüm den sonra daha detaylı olarak yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı A$k
Non-FictionBu hikayede ki tüm olay ve karakterler gerçektir, hayal ürünüyle alakası yoktur..