Yazarınız tekrar sizlerle yep yeni güzel bir bölümle tekrar sizlerle güzel okumalar dilerim efendim..
Hızımla mutfağa bir girdim 2-3 gereksiz boş boş çene yapıyorlar.
Napıyorsunuz siz kaç kişi burda dedim.
Emel
-Ben temizlik yapıyorum diğerleri mola yapıyor dedi.
-İyi hadi işim var oyalamayın beni dedim.
Hayırdır falan sorgulamaya başladılar beni sıcak su koyduğum gibi çıktım ordan. Ne dediler ettiler hatırlamıyorum bile salaklar.
Markete gittim Rüya ya kahve yapcam ama ne sever onu da bilmiyorum kendi sevdiğim den aldım bi kaç tane de farklı çeşit aldım. Ama benim sevdiğimi sever diye düşündüm ondan yapmaya karar verdim.
Bu markette ki ablanın da çenesi düşman başına bir insan aynı an da on farklı konuyu konuşup, tekrar başa döner mi arkadaş, tuhaf.
Neyse ki kurtuldum abla dan mutfağa girdim kimse den eser kalmamış bunların diline düşme den kahvemi yapıyım en iyisi dedim. Yaptım çıktım mutfaktan ama bacaklarım titriyor nedenini de bilmiyorum Emel çıktı karşıma.
İçsesim küfretme bunun için günaha girilmez sus.
-Kime yaptın kahveyi ?
Kendime depoda oturucam, diyip yürüdüm.
Merdiven den iniyorum ama nasıl heycanlıyım.
Günaydın dedim.
Baktı bana bir
-Günaydın.
Dedi biraz tebessümüyle karışık.
Yoruldunuz kahve yaptım iyi gelir dedim.
Baktı bir yüzüme, aldı teşekkür etti o güzel gülüşüyle.
Patron canınızı sıkacak bişey dedi mi diye sordum.
-Pek fazla birşey demedi dışarıya biraz laf etti o kadar dedi.
Şerefsiz canını sıkamaz zaten ben oldukca diye geçirdim içim den. Siz için kahvenizi o zaman dedim çünkü heycanımı belli edecektim az daha dursam yanında.
Görüşürüz diyip çıktım yukarıya tekrar teşekkür etti.
Ben sırıtarak çıktım yukarıya ama nasıl hoşuma gitti gülüşü bir bilseniz.
Her ne olursa olsun Öykü nün Rüya ya kıyamayan bir tarafı var. Resmen Zaaf gibi birşey haline geliyor gün geçtikce.
Aslında ikisi de bu duyguların farkında değiller Rüya zaten çok fazla umursamıyor Öykü yü ama Öykü ne kadar anlaşmazlık yaşasa da seviyor Rüya yı. Sevmese değil kahve su bile vermez.
Aralarında ki çekim Öykü Rüya ya çok fazla çekiyor Öykü nün hissleri oldukca kuvvetli ve sürekli Rüya yı hissediyor.
Yukar da aptal aptal sırıtırken Nejla ya yakalandım..
Nejla~
Hayırdır deli oğlan ne bu neşen acaba?? İmali imalı.
Öykü~
Nejla bana öyle hitap ederdi genel de deli oğlan belime dolan gibisin den dalga geçerdi benimle. Elini gözümün önün de görünce ona odaklandım.
Ne neşesi olum saçmalama aklıma bişey geldi ondan diyip geçiştirme çabasına girdim.
Nejla~
Aynen aynen kesin öyle olmuştur diyip uzaklaştı.
Rüya~
Ne kadar ince düşünen bir kız halbuki hiç öyle davranmıyor sert ve umursamaz hep tavırları. Bu kahve o kadar iyi geldi ki bana bütün sinirim üzüntüm geçmişti sanki. Bu kızla aramda ki bu çekim neydi böyle acaba. Of Rüya saçmalama senin bir sevgilin var. Sürekli aldatıp affettiğin şizofreni bir sevgilim ne acı. İç çekip mağazayı kapatmak üzere çıktım yukarıya epey bir yorulmuştum zaten,evime gitmek istiyordum....Diğer bölüm de görüşmek üzere güzel insanlar kendinize iyi bakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı A$k
Non-FictionBu hikayede ki tüm olay ve karakterler gerçektir, hayal ürünüyle alakası yoktur..