Bölüm 7

10 1 0
                                    

Öykü Rüya yı gerçekten seviyor. Müdür falan diye yalakalık olsun diye çıkarları için değil. Ama sırf yalakalık olsun diye hem arkasın dan konuşmaya çalışıp hem de yüzüne güldükleri zaman, Rüya nın bunu görmeyişine kızıp sinirleniyor. Sonra Öykü sinirli, sorunlu asabi oluyor.
Rüya~
Bu kız nerde nasıl bir sıkıntı çıkaracak diye beklemekten sıkıldım artık tamam haklı olduğu konular var ama benim müdahele etmem gerekene bile müdahele ediyor.
Öykü~
Bazen kızların yaptığı yanlış şeylere verdiğim tepkiler belki yersiz oluyor ama, benim vermem gereken tepki yi aslında Rüya nın vermesi gerekir ama o verirse, dün bir bugün iki müdürse müdür kendini bilsin derler. Yüzüne deseler gene iyi sağa sola adını çıkarırlar ben biliyorum.
Gerek yok beni kötü bilsin herşeye karışıp sinirli, sorunlu ben oluyum, sorun değil.
Rüya ya bi kaç defa çikolata aldım az önce alıp verdiğimi alırken, neden bana çikolata alıyosun dedi.
Yiyin mutluluk hormonu salgılar enerji verir dedim. Halbu ki ben çikolatayı çok severim, hani çocuklar sevdiği çocuklara en sevdikleri sakladıkları oyuncakları gösterir, al oyna der ya o misal işte. En sevdiğim şeyi onla paylaşmak istiyorum o da sevsin istiyorum Bilmiyorum.
Peki diyip aldı.
Molaya çıktım oturdum video falan izliyorum içeriye girdi toparlandım biraz hala izliyorum ama.
Sigarasını yaktı oturdu o da konuşmuyor ben de .
Sigara içişi dikkatimi çekti ama dudaklarının arasında ki sigara nasıl bu kadar sakin duruyor, ben olsam çoktan tutuşmuştum..
Sonra o da ben de kalktık çıktık arkadan bir baktım şöyle yürüyüşü bile asil "hatun esaslı hacı" benim iç ses başladı gene...
Bir kaç gün belki bir iki hafta sürekli aynı olaylar yaşanıyordu mağaza da günler saatler o kadar çabuk geçiyordu ki eve gitmek dahi istemiyordum galiba..
Evime gelip işlerimi bitirip yatağıma yattığım zaman kollarımın arasına bir tane yastık alıp sarılıyorum o gün ki rüya dan sonra sürekli hayaline sarılma isteği oluşuyor ben de.
Tarifsiz bir mutluluk veriyor ciddi anlam da sonra uyuyup kalıyorum. Tekrar uyanıp sabaha kadar müzik dinliyorum onu düşünüyorum istemsiz bir şekil de ama nasıl güzel..
Öykü çoktan Rüya ya kapılmış ister kabullensin bu durumu ister kabullenmesin ama öyle.
İkisinin atışması ya da birbirlerine surat yapıp içten içe düşünceleri bile komik oluyor çoğu zaman.
Ben bu kitabı birgün belki insanlık hali yaşadıklarımızı unutursak açıp okur en sinirli geçirdiğimiz zamana bile güleriz hatırlar nasıl şeyler yaşamışız deriz diye yazıyorum ömrüm.
Beni kalbine aşık ettin sevgine, ellerine bir ömür ihtiyacım var.
Çok seviyorum. Son satırları kurguya dahil dir.

Saklı A$kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin