Bölüm 8

9 1 0
                                    

Evet efendim yazarınız tekrar sizlerle. Bu iki asabi ve baskın karakterin aslında ne kadar da uyumlu olduğunu göreceksiniz bu bölüm de.
Öykü~
Yaklaşık 10 gündür saat 09.00 da gideceğim işe 08.30 da gidiyorum mağazanın önün de saat 9 olsun diye bekliyorum. Aslında ben bu activite yi daha önce hiç yaptığımı hatırlamıyorum. 9 da evden çıkıp işe sallana sallana giden Öykü gitti. Yerine yarım saat önce gidip bekleyen bir Öykü geldi hayırdır inşallah.
Mağazanın kasiyeri Serpil gelip mağazayı açar, ama Öykü de ki farklılığı fark etmesi pek fazla zaman almaz.
Nejla~
Öykü kanka sen de bi haller var, baya bir enerjiksin, sürekli yüzün de gülücükler var aşık falan mı oldun yoksa ?
Öykü~
Yok hacı ne alakası var erken uyanınca enerjik oluyorum ben, aşk mı ? O kim :D
İç sesim birşeyler söylüyor ama susturuyorum, çünkü bazen sesli düşünebiliyorum.
Neyse ki çok fazla üstelemedi kızacağımı düşünerek.
Öykü'yle Nejla aynı anda işe girip bir sene den fazla dır beraber çalışıyorlar artık birbirini iyi tanıyan iki arkadaşlar. Öykü biraz sinirli olup Nejla ise aksine sakin bir tiptir.
Öykü~
Gülümseyerek günaydın demesi yok mu....
Günaydın senfonisini yaptık. Düşüncesiz bir insan değil ve hergün halimizi hatrımızı soruyor dinlerken de gözlerini sabitleyip sadece sana odaklanıyor. Ya ama böyle olmaz ki ben bakamam kimsenin gözüne hele ki bir çift göz bu kadar anlam dolu bakıyorsa.....
Rüya~
Bugün Öykü yle atışma dan bana trip atma dan güzel bir gün geçiririm umarım 2 gündür bana trip atıyor anlamıyorum nedenini tuhaf fazlasıyla.
Öykü~
Birşey olsa da azcık trip atsam diye içim den geçirmiyor değilim aslında. Manyak mısın kızım sen derler iç sesimi bir duysalar, bilmiyorlar ki
"Bebeğim Noldu" diyerek öyle tatlı bir gelişi var ki yanıma sırf bunun için bile bilerek trip atılır.
"Öykü kendine gel ne diyorsun sen müdürün o senin işe mi oyuna mı geldin " diyor iç sesim.
Yahu bu iç sesim şu sıralar ben den daha fazla konuşmaya başladı..
Öykü, Nazlı, Emel rutin yaptıkları işleri yapmaya başladılar. Burası giyim sektörü üzerine olduğu için her gün ürün gelir ve ürünler satışa sunulacak halde hazırlanıp reyonlara konulur. Bu olayı Öykü ve Emel sürekli olarak yapıyor Nazlı ise ara ara destek oluyor. Rüya Nazlı nın bu desteğini pek fazla desteklemiyor kırk nazla derler ya o şekilde desteğe gönderiyor.
Rüya~
Bu kıza bir türlü ısınamadım nedenini bilmiyorum ama onda beni iten birşey var. "Öykü de öyle değil ama değil mi ?"
İç sesim sen bi susar mısın lütfen benim bir sürü işim var.
Araların da olan bu çekimin her ikisi de farkında. Öykü nün bulunduğu bir yere Rüya geldiği zaman Öykü nün adeta dili tutuluyor, konuşuyor olsa bile susuyor hiç Rüya ya bakmamaya çalışıyor, sık sık yutkunuyor duyulmasın diye de ürünlerin üzerinde ki jelatinler den ses yapıyor, zekice..
İkisinde de meydana gelen ve itiraf edilmesi o kadar zor bir durum ve başlı başına aralarında bir çekim var.
Öykü~
Akşam oldu gene tekrar eve gideceğiz geri geleceğiz bıraksalar yatarım ben mağazanın deposun da hem geçtiği yeri kokusuyla buluyorum her yer o kokuyor.
Rüya ~
Bu koca gün de bitti yoruldum ama değdi mağazam güzelleşti resmen, ve yardımıma koşmayı seven Öykü ne zaman dönsem yanımdaydı..
Garip bir kız bu Öykü değişik çözemiyorum Neyse bu koca günü kapatıp evime gidiyim artık ben.
Yorucu ve bi o kadar da gizemli bir günü daha geride bırakan iki güzel kalpli sevmeyi sevilmeyi bilen güzel yürekliler umarım diğer bölümler de gönüllerini açarlar birbirlerine.
Diğer bölüm de görüşmek üzere efendim 😘

Saklı A$kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin