Bölüm "2"

17 1 0
                                    

Rüya nın bu bölüm de hem biraz kafası karışık, hem de ortama adapte olmaya çalışıyor.
Rüya~
Ara ara nasıl bir yere düştüm diye düşünmüyor değilim. Her çeşit insan var bu mağazanın için de, müdürsüz reyonlar perişan bir durum da resmen.
Önce mağazayı toparlayıp adam etmem gerekiyor, daha sonra da uçan sineğe bile gülen elemanları bir disiplin içerisine sokmam şart.
Öykü~
Rüya cığım gene suratını asmış bir şekilde birşeylerle uğraşıyor. Yanından gelip geçerken 'günaydın' diyorum 'günaydın' diyor ama ne alaka şimdi der gibi de bakmıyor değil.
Rüya~
Hepsi değişik bu kız daha bi değişik sanki. Sert mi yumuşak mı neşeli mi asabi mi belli değil.
Öykü Rüya yı çözmeye çalışıyor ara sıra konuşturmaya çalışıyor ama niyeti, vereceği tepkileri ölçmek, kızdığı ya da hoşlanmadığı şeyleri bilmektir.
Öykü~
Tarif edemediğim güzel birşeyler var bu kız da kafamı çevirdiğim yerde gözüm onu arıyor nedenini bilmiyorum, yok yahu yeni geldi ya insan tedirgin oluyor ondan dır yoksa ben elin kızını niye görmek isteyim sürekli..
Bu birbirimize alışma, ısıma zamanları bir geçseydi artık sevmiyorum bu tarz olayları, geriliyorum, asabileşiyorum. 1 senedir çalıştığım mağaza da sanki ilk günlerimi yaşıyor gibi hissetmekte canımı sıkıyor.
Durgun saçma sapan bir hal alıyor gittikçe yaşadığım günler ve fazlasıyla can sıkıcı. Artık kapanış hazırlıklarına geçildi. Rüya hanım toplantı yapmak istediğini söyledi ve herkesi kasa önüne topladı..
Rüya:
Arkadaşlar bu mağazada geçirdiğim ikinci günüm ve ben bir disiplinsizlik görüyorum bazı kişiler de diyerek başladım cümleme,ve ekledim. Beni isteseniz de istemeseniz de kabul etmek zorundasınız çünkü ben de bu mağazaya isteyerek gelmedim ve hala kabullenme aşamasındayım. Birbirimizi yormayalım. Ha ben yorulmak istiyorum diyorsanız da ben çok güzel yorarım. Var mı söylemek istediğiniz ? Belliki yok iyi akşamlar.
Diyerek resmen çıkın gidin der gibi saçmaladı. Mağazayı kapatıp giderken ben söyleniyordum.
Nejla:
Ne oldu Rüya ya mı takıldın ?
Sence diyerek iç çektim.
Kanka gerçekten boşver ne salaklarla uğraştık biz bu ne ki.
Haklısın hadi arkanı kolla dikkatli git dedim. Ayrıldık ben eve gelmiştim ama Nejla nın biraz daha yol kat etmesi gerekiyordu.
Eve girip ev halkıyla selamlaştıktan sonra direk odama kaçtım.Neyse ki bir koca günü daha bitirdik. Gün bitiyor ama eve gittiğim zaman zarfında da ben sürekli yazmak istiyorum ona geç yazmaların dan rahatsız olduğu da belli oluyordu zaten. Neyse iyi geceler yazıp geceyi kapattım.
Söylemeyi unuttum galiba hem rahatsız olduğumu dile getirip hem de eve gidince msj atıyordum. Galiba çözmeye çalışıyordum onu veya yakınlaşmak istiyordum hiç bilmiyorum.
Artık uyumam gerek çünkü yeni bir gün ne bekliyor beni bilmiyorum. Diyerek uyudum.
Gözümü alarm sesiyle açtım kapatıp yavaştan esneyerek ayaklandım.
Mecbur yoksa Rüya nın çenesini kim dinliycek ben bu kadar güzel olmasa çok güzel laf sokardım ona ama neyse....
Yollara düştüm iş yerim yakındı zaten anahtar Nejla daydı oyalandım biraz gelmesini beklerken 15 dakika kadar erken gelmiştim çünkü. Ama mağazanın ışıkları yanıyordu kapı arkasın dan kilitlenmiş bir iki defa kapıyı tıklattım. Anahtar Nejla fan başkasın da yoktu patron falan var sandım ve kapıya yaklaşan yüzü görmemle geri bir adım atmam saniye sürdü.....
Sürtüşmeli bir aşk bekleyenler burda mı . Bakın ben usta bir yazar değilim ve burası da usta yazarlar topluluğu değil. Amatörce bir hikayeye başladım ve birgün okuyup bir zamanlar bunu da yapmıştım demek istiyorum.
İnsanların saçma sapan yorumları zerre umrumda olmaz geri dönüp yapsaydım dememek için yazıyorum.
Okumak isteyenlere teşekkür ederim.

Saklı A$kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin