Bölüm 4

9 1 0
                                    

Yep yeni bir günle güzel bir yaşanmışlıkla tekrar karşınızdayım güzel okuyucularım...
Öykü~
Alarm çalma dan pat diye gözüm açıldı..
Allah'ım bu nasıl güzel bir rüyaydı. İnsan rüyasın da Rüya görüp mutlu olur mu böyle 🙈
Rüyam da bana o kadar güzel sarılıyordu ki ince belini sardığım kokusunun gerçekten burnuma geldiğini gerçekmiş gibi hissettim. Yerim de duramadım acaba arasam mı aramasam mı derken aradım onu..
"Güünaydıınn" dedim, bana dediği şey
-Noldu birşey mi var ?
Yok sadece birşey diycektim mağaza da konuşuruz demekle yetindim kelimeler boğazıma düğüm olmuştu ama.
Mağazayı kapatırken gözlerini dikip bana öyle güzel bakan birisi şimdi böyle, , ,  neyse.
Akşam ki sarhoşluğumla aptallığımın sebebi buydu
gözlerini gözlerime sabitlemişti ve ben ilk defa birinin gözlerine bu kadar uzun bakıp, içim ısınmıştı. Çok bişey demiycektim sadece rüyam da sarılıyorduk ve rüya olmasına rağmen ilk defa böyle hissettim "Sarılalım mı " diycektim.
-Tamam görüşürüz.
Dedi kapattık görüşürüz bile diyemedim zoruma falan gitmişti galiba.
İnsanların ne yaptığı nasıl davrandığı ilgimi çekmez, çekse bile en fazla sinir olurum. Ama öyle olmadı kalbime birşey oturmuş gibiydi resmen. Kalktım bi elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim işe gitme isteğim de kaybolmuştu orta dan akşama kadar uyumak istiyordum sadece..
Kalkıp gittim ama suratım 5 karış önüne gelen noldu lan sana diyor sevdiğim insanlara soğuk olmam çünkü. Beni tanıyan insanlar tanımayan insanlar dan beni dinlerken gülerler. Kalbimi bilmeyen tavrıma laf eder anca onu da arkam dan yüzüme karşı afedersiniz bi tarafları pek yemez.
Bugün patron bir kaç defa mağazaya uğradı dolaşır bağıra bağıra sağa sola laf eder. Rüya da karşısın da sessiz kaldı ilk geldiğin de.
İkinci geldiğin de ben de gittim etrafların da dolaştım söylediği birşey de Rüya sessiz kaldığın da lafa ben karıştım işte şöyle olsun diye öyle yapıldı gibisin den tamam dedi. Zaten açıklama bekleyen bir tip susanı pek sevmez üzerine gider.
Akşama doğru tekrar gelmiş ben görmedim dışarıda Rüya yla konuşurken gördüm saçma sapan konuşuyordu gitmiş çok geçme den.
Gözüm her yerde Rüya yı arıyor acaba canını sıkıp ağlattı mı birşey diyip moralini mi bozdu diye.
En son elemanların hepsine Rüya hanım nerde demeye başladım yarım saat oldu aşağıya depoya indi dediler..
Evvett efendim baya bir duygu karmaşıklığı olan bir bölümümüz dü beğendiğinizi düşünüyorum. Kim ne derse nasıl anlarsa anlasın insanları umursamayan bir tiptir Öykü hele ki değer verdiği birine onun yanında kimse ağır konuşamaz. Bu kişi Rüya ysa gerekirse işini göz ardı eder herkesin de ağzının payını verir...
Diğer bölüm de görüşmek üzere hepiniz kendinize iyi bakın...

Saklı A$kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin