Bölüm 6

7 1 0
                                    

Bir insanın bir insana duyduğu şu aşka bakın..
Bu özel bir bölüm olsun istiyorum bu hikayeye başlama sebebimi sana duyduğum aşka olan inancımı anlatmak istiyorum..
Yazarın ağzın dan~~
Hayatıma nasıl girdiğin ve kalbimin tamamının sahibi olduğunu bilmeni istiyorum. Ben aşk nedir bilmezdim gözlerin de kaybolana kadar, birine sürekli sarılmak, sürekli koklamak istemek nedir bilmezdim. Gülüyor diye gülmek biraz daha gülsün de gülüşünü görüyüm diye saçmalamak nedir bilmezdim güzel gözlüm. Ben yastığa her başımı koyduğum da neden yok diye isyan etmeyi sevdim, sarıldığın da üzerime sinen kokunu ilk gün ki tazeliğin de sevdim.
Uyurken en son duyduğum ses uyandığımda ilk duyduğum sesin sen oluşunu sevdim.
Ben seninle bir bütün olmayı sevdim, eksik kalan neyin varsa tamamlamaya geldim. Tamamın olmaya geldim girdim gönlüne. Ben kalbimi koydum ortaya, sen diye deliren bi kalbim, dokunmadığın da üşüyen ellerim var benim.
Dinle güzel gözlüm ben seni sevmeye başlafıktan sonra ölümü dilemeyi bıraktım. Ben her gün ölmek için uyurdum. Şimdi Rabbim e onun canına, kılına zarar gelmesin diye dua edip sen her uyuduğunda Allah ım onu ben den, bu huzuru ben den alma diye dua edip uyuyorum ben. 5 e kadar uyumayan ben gece 1 demeden uyuyorsam bu senin kalbime verdiğin huzur dur ömrüm.
Gönlümde ki yerine hep hoşgeldin.
Seni kalbim dursa da sevicem. Ben seni ruhumla sevdim kalp durur, akıl unutur. Ruhum hep sen de..
#💌

Saklı A$kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin