💚Valac Clara

437 10 2
                                    

Zamówienie dla -xenna-

Z młodą Valac znasz się od dzieciństwa. Wasi rodzice nie dość, że byli sąsiadami, to jeszcze bardzo dobrymi przyjaciółmi

~*~

Jesteście ze sobą bardzo zżyte. Nic dziwnego, w końcu chodziłyście razem do szkoły przed tym, jak Clara dostała się do Babyls

~*~

Nie dostałaś się do tej samej szkoły co ona z powodu stanu zdrowia. Twoja odporność była niemal zerowa, co bardzo zaważyło na decyzji dyrekcji i twoim wniosku

~*~

Mimo odległości dalej jesteście sąsiadkami, a co za tym idzie dosyć często się widujecie

~*~

Zafascynowanie zielonowłosej twoją osobą zaczęło się tak naprawdę już na samym początku waszej znajomości, a z wiekiem jedynie się to pogłębiało

~*~

Clara nie widzi was w romantycznej relacji. Traktuje cię jak rodzinę, jesteś dla niej jak siostra.
A bliskich trzeba bronić, prawda?

~*~

- ... I tak oto Azu-Azu po raz kolejny rozgniótł demony na kwaśne jabłko! - podekscytowana zielonowłosa starała się jak najlepiej oddać dramatyzm sceny, dodając własnoręcznie (a raczej własnoustnie) zrobione efekty dźwiękowe i gestykulację. - Rach! Ciach! Boom! A tamten zrobił "bleh!" i było już po wszystkim!
Zaśmiałaś się, a koc zsunął się z twoich ramion podczas tej czynności.
- Czyli rozumiem, że w Babyls jest ciekawie, tak?
- Nawet nie wiesz, jak bardzo! - zawołała, a w jej oczach pojawiły się iskierki. - Tak bardzo żałuję, że cię tam nie ma...
- Kochana... - pogłaskałaś ją po rogu, a demonica spojrzała na ciebie. - Ja też żałuję, że mnie tam nie ma, ale nic na to nie poradzimy. Gdybym nie była chora...
- Wyleczę cię! - zawołała, łapiąc mocno twoją dłoń. - Wkrótce! A wtedy wszyscy zobaczą, że nie mieli racji! Zobaczą tak samo, jak tamte dzieciaki, które ci dokuczały!

~*~

Clara jest bardzo impulsywna, jeśli chodzi o ciebie. W dzieciństwie bardzo dokuczały ci niektóre dzieciaki.
Gdybyś nie powstrzymała Clary, zabiłaby ich kijem, którym ich okładała

~*~

Wierzy, że dojdziesz kiedyś do pełni sił

~*~

Uchyliłaby ci cały świat gdyby mogła

~*~

Jesteś jej siostrzyczką. Najlepszą, najukochańszą, a przede wszystkim jej

~*~

"Hej, jak się sprawują zabawki, które ci dałam?
Podobają ci się? To super, nawet nie wiesz, jak miło mi to słyszeć!
Ojoj, wszystko dobrze?! Nic ci nie jest?!
Czemu o ciebie tak dbam...? A czy to nie oczywiste?
Jesteśmy rodziną, [Reader], a rodzina się broni! A ty, jako moja siostrzyczka, zasługujesz na specjalne traktowanie!"

? A czy to nie oczywiste?Jesteśmy rodziną, [Reader], a rodzina się broni! A ty, jako moja siostrzyczka, zasługujesz na specjalne traktowanie!"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
As your Yandere || Zamówienia ZamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz