کیم تهیونگ پسری ۲۶ ساله ، پسری که فقط دنبال یک بوتی گرد و قلمبه هست ولی از شانس خوبش ، تمام افرادی که دور بر اون هستند همشون کونشون از خط های ایستگاه اتوبوس هم صافن ، پس کیم تهیونگ تصمیم میگیره که از کارش استعفا بده و تو جایی کار کنه که بتونه یک فردی با باسن گرد واسه خودش پیدا کند.
پس پسر ما بعد از استعفا از کار قبلیش تصمیم میگیره که توی یک شرکت مدلینگ کار پیدا کنه ، که حتما تو اونجا یکی مثل خواسته های اون پیدا میشه.
پس اون با اون سی وی که داشت تونست منشی و همیار مدیر شرکت مدلینگ یعنی جئون جونگکوک بشه .
تو اوایل چشم های تهیونگ تو بوتی همه می چرخید ولی مورد علاقه اش رو پیدا نمی کرد تا اینکه یک روز...
مدیر جئون به خاطر ریختن قهوه به کتش اون رو در آورد و به تهیونگ سپرد تا تمیزش کنه و خودش بدون کت فقط با شلوار و پیراهن از کنار تهیونگ گذشت و اینجا بود که چشمهای لیزری تهیونگ کون جئون رو شکار کرد .
با دیدن اون دو لپ گرد و قلمبه در حالی جئون راه میرفت مانند ژله میلرزیدند کافی بود تا از چشماش قلب فوران کنه و آب دهنش راه بیافته .
و از اون روز به بعد تهیونگ هر کاری کرد تا جئون کت نپوشه ،مثلا ریختن همه جوری نوشیدنی روی کتش ،زیاد کردن دمای اتاق ، گفتن اینکه این کت به این پیرهن نمیاد ،خلاصه که تهیونگ برای دیدن جئون بوتی همه کار میکرد .
البته با دیدن جئون دو چیز دیگه کشف کرده بود اون هم اینکه برای رون های توپر و کمر باریک می تونه بمیره.
خلاصه ی کلام کیم تهیونگ برای همه چیز جئون جونگکوک ضعف می کرد.
بعد از گذشت چند ماه کیم تهیونگ فهمید که نه تنها عاشق بدن جونگکوکه عاشق خود جونگکوکه.
پس از روزی که فهمید عاشق شده سعی میکنه که جئون جونگکوک رو مال خودش کنه از هر لحاظ ،البته جونگکوک هم این رو میدونه و برای تهیونگ ناز می کنه .
و بعد یکم تلاش تهیونگ تونست جونگکوک رو دوس پسر خودش کنه و خیلی خوشحاله ولی چیزی که اون رو خیلی ناراحت می کنه اینه که باید تظاهر کنه که اصلا پسر هورنی نیست و اصلا چشاش به کون جونگکوک نیست.
البته جونگکوک از چشم های خر شرکی تهیونگ به کونش خبر داره ولی اصلا از قصد کونش رو نمی لرزونه یا جلوی تهیونگ خم نمیشه اصلا.
روزی از روز ها بین تهکوک آتشیه
جونگکوک امروز به قصد بفاک رفتن پاش رو به شرکت گذاشته بود و در این تصمیم مصمم بود و این رو هم میدونه که تهیونگ از اولین روز آماده اینه ولی جونگکوک ناز کردن رو خیلی دوس داره واسه همین تا امروز تهیونگ رو تشنه نگه داشته بود که این براش خیلی خطرناک بود ولی کیم جونگکوک این خطر رو دوست داشت
YOU ARE READING
|| Taekook Porn Hub ||
Randomاسمات ویکوک هر وقت یاد یه اسمات قشنگ بیافتم در خدمت هستم This is Persian book(farsi) Top taheyung Bottom jungkook تاپ ته باتم کوک Cover by @beyzablnt