Şizofren

178 22 12
                                    

Todoroki boş duvarı gösteren çocuğa baktı.

-"Orada birşey olduğuna emin misin?" Çocuk kafasını olumlu anlamda salladı.

-"Yeşil saçlı bir abi var orada." Başının sağ tarafını gösterdi "Şurasında kocaman bir yara var."

Todoroki çocuğun ciddi olduğunu farketmişti. Ama onun gösterdiği yerde kimsenin olmaması onu hem korkutmuş, hem de nedeni bilinmez bir şekilde meraklandırmıştı. Çocuğun boyuna diz çöktü.

-"Orada biri var değil mi?"

-"Evet. Ama bana 'benimle konuşma' diyip duruyor."

-"Nasıl? Konuşabilir misin onunla?"

-"Sanırım konuşuyorum." Küçük işaret parmağını yanağına doğru koydu ve düşünür gibi yaptı.

-"Kaç yaşlarında?" Çocuk duvara baktı.

-"Bana söyleme diyor.."

-"Lütfen Mira. Bunu öğrenmeliyim. Sana zarar gelsin istemiyorum. Hadi söyle bana. Kaç yaşında o?" Çocuk duvara baktı. Birkaç dakika bekledi. Bu süre içinde gözü duvarın olduğu bölgede geziniyordu.

-"14 yaşında orta okul öğrencisi olduğunu söyledi. Ama başka birşey söylemememi istiyor."

Todoroki düşündü. 14 yaşında bir ölü.. o yaşta bir hastalık ya da saldırı haricinde ölüm yaşanması pek mümkün değildi. Hastalık olma ihtimalini kafadan eledi. Kafasında gerçekten büyük bir yara varsa bu onun bir kazayla öldüğünü gösterirdi. Ortaokullu bir öğrenci başka neden o kadar genç ölürsündü ki?

-"Mira. Seni hiç rahatsız etti mi o çocuk?"

-"Hayır bana hiçbir şey yapmıyor, ama ben onu gördükten sonra kendi kendine konuşuyor. Bence o da benim gibi biri. Dimi Todoroki abi?"

Todoroki çocuğun dediği şeyle düşündü.

-"Demek İzuku dediğin çocuk buydu."

-"Öyle.." Katsuki göz yaşlarını sildi. Gerçi yenileri geliyordu yerlerine.

O gün Katsuki ilk defa Todoroki ye içini dökmüş, saatlerce ona sarılıp ağlamıştı. Sınıfta sadece onun ve Ochaco'nun bildiği bu olayı böyle öğrenmişti.

Elinde tuttuğu fotoğraf geldi aklına. Yeşil saçlı çilli bir çocuk vardı. Yanında ise somurtan Katsuki. Ortaokulda ki bir gezi de çekilmişti bu fotoğraf.

"O küçük aptalın saçma bir vakitte beni dinleyeceği tuttu. Her zaman yaptığı gibi kendi kendine konuşup, All might'tan bahsetse, ne olurdu sanki?"

Todoroki büyük birşey farketmişti.

Bu çocuk ya Özgünlüksüz değildi. Yada bir özgünlük altında kalmıştı..

İşler karışıyorr✨

İşler karışıyorr✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Les Morts Ambulants // BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin