Yazmayı bitirince her zaman yaptığı gibi tekrar okudu yazdıklarını. Sadece manevi önem taşıyan bu defter, onun herşeyiydi. Hislerini ve yaşadıklarını günlük olarak bu deftere yazıyordu. Tabi ki kimsenin haberi yoktu bundan. Şimdilik.
Defteri tam yerine koyacağı sırada kapı çaldı. Katsuki alel acele defteri yatağın altına fırlattı. Ardından kapıdan ona bakan Todoroki'ye çevirdi bakışlarını.
Todoroki:
-"Birşey ister misin?"Katsuki:
-"Hayır.."Todoroki:
-"Yalan konusunda kötüsün Katsuki. Sana değer veriyoruz farkındasın değil mi?"Katsuki bakışlarını kaçırdı. Onlarla iletişim kurmamasına rağmen kendisiyle konuşanlar, hatta ve hatta değer verenler vardı. Bu onu garip bir duyguya sokuyordu. Çaresizlik, biraz da pişmanlık karışımı bir duygu.
Katsuki:
-"Özür dilerim."İstemeden ağzından çıkan sözlerle birlikte titrek bir nefes alıp verdi. İnsanların ona değer verip sonra onları tersleyerek kalplerini kırdığını düşünürdü. Ama elinde değildi. Yardım isteyemeyecek kadar korkuyordu.
Her geçen gün İzuku'ya benziyordu.
Todoroki onu anlıyordu. Sadece onunla konuştuğu için değil, ailesini- kardeşini de kaybeden biri olduğu için Katsuki 'yi çok iyi anlıyordu.
Onun dışında Ochaco ile de konuşurdu Katsuki. Sınıfta en cana yakın kız olan Ochaco, iida nın ölümünden sonra Katsuki'ye daha çok destek çıkmış, hep arkasında durmuştu. Bazen Kirishima ve Kaminari, ya da onlarla gezen Mina ve Sero ile de konuşurdu. Ona göre iyi arkadaşlardı hepsi. Öğretmenlerinden ise en çok Aizawa ile konuşurdu. Geçmişini bilen tek o vardı. En azından o öyle sanıyordu. Diğer Öğretmenleriyle dersler haricinde konuşmazdı. Ve Aizawa sayesinde farketmeden psikolojik destekte alıyordu.
-"Hey." Todoroki ona seslendiğinde bakışlarını boşluktan kurtardı ve ona çevirdi.
-"Gel hadi."
Elini uzattı ve küçük bir gülümseme sundu Todoroki. Katsuki ise dolan gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı, sonra da hüzünle gülerek Todoroki'nin elini tuttu. İkili merdivenlerden inerken Todoroki, Katsuki'yi Ochaco'nun bu akşam yapacağı pijama partisine davet etti. Daha doğrusu tehdit etti. Zor da olsa kabul eden Katsuki saat 20.00'da genç kız ve arkadaşlarının olduğu odaya gitti.
Katsuki
-"Hey, yarım ve balon nerede?"Denki
-"Oh, Todoroki telefon görüşmesi yapacağını söylemişti. Ochaco da yiyecek birşeyler almaya gitti. Gelirler birazdan Katsuki Hadi gel çok güzel oyunlar bulduk."O sırada;
Kapıyı yavaşça açtı. Karanlık odaya göz gezdirdi. Tahmin ettiği gibi, Katsuki çoktan gitmişti. İçeri girdi ve kapıyı ışık oluştursun diye aralıklı bıraktı. Hızlı bir şekilde yatağın altına eğildi ve aradığı şeyi alır almaz, geldiği gibi odadan dışarı çıktı.
Ochaco'nun odası
-"Hadiii~~"
Mina zevkle sorduğu sorunun cevabını bekliyordu Shinso'dan. Mor saçlı çocuk ise söylemek istemediğini dile getirip dursa da, pembeli kızın inadı üstün geliyordu.
-"Olmaz dedim işte!"
-"Alt tarafı kimden hoşlandığını söyleyeceksin! Bak ben söylüyorum; şu yakışıklı kırmızı kirpi. Gördün mü hadi hadi sıra sende Shin!"
Shinsou
-"Olmaz işte! O da burda!"-"Burda mı?" Diyerek sessizlik oluşturdu Todoroki.
Mor saçlı anın şoku ve yaptığı çakma itiraf yüzünden sadece başını sallayarak kurtulmuştu.
Kapının çalınmasıyla herkes kapıya döndü.
Ochaco
-"Girin?"İçeri giren küçük çocuk herkesi şaşırtmıştı. Hemen hepsi davetli arkadaşlarının geldiğini düşünmüştü.
-"Mira?"
Katsuki oturduğu minderden kalkıp küçük çocuğa yöneldi.
-"Ne oldu? Uyuman gerekirdi?"
-"Ben.. şey.. " küçük çocuk parmağıyla Todoroki'yi gösterdi. "Abiye birşey sormak istiyorum.."
Todoroki önce şaşırsa da bozuntuya vermeden çocuğu odadan çıkardı. Katsuki'ye dönüp, "Ben onu yatırıp gelirim. Siz devam edin." Dedi ve ikisi birlikte odadan çıktılar.
Todoroki ve Mira merdivenden alt kata -Çocukların kaldığı odaya- giderken, Mira durdu. Todoroki onun aniden durmasıyla ona baktı.
-"Ne oldu Mira?"
-"Hey.. sen onu görüyor musun?"
Çocuğun parmağıyla gösterdiği yere baktı.
Ancak orada kimse yoktu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Les Morts Ambulants // Bakudeku
Novela Juvenil|Sonuçta bir ölü ne sevebilir, ne de sevilebilirdi..| --- |Sevdiğim, çok geç olduğunun farkındayım ama herşey için özür dilerim. En yakın zamanda yanında olmam dileğiyle, Katsuki.| --- Les Morts Ambulants: Yaşayan ölü. Ölü Deku & Depresif Katsuki #İ...