1

394 26 1
                                    

Dimalam hari ....

Yujin pov ..

" Yujin turun makan sekarang . Aku kira sampai 3 baik kau turun skrg . 1.........2........ " Tak sempat irene nak habiskan kata katanya yujin sudah mencelah dulu .

" Ye " jawab yujin sepatah .

Btw yujin ni memang pendiam . Tapi bila sampai peragai manja dia plus peragai gila dia . Orang yang ada disekeliling yujin pon boleh mati terkejut disebabkan kecomelan yujin .

Okay back to the story ..

" Kau buat apa kat atas lama-lama ? " Tanya yeri yang dari tadi pelik kenapa dengan yujin dari tadi berperap kat dalam bilik .

" Sleep " jawabku sepatah .

" Lah dari tadi kat atas tidur je ke ? " Tanya wendy pula .

Aku hanya menggangguk tanda malas nak bercakap lebih-lebih . Kang nanti dijawab makin banyak pulak soalan diaorang .

" Dah laa makan je " kata joy kepada mereka berdua .

" Oh ya yujin . Nanti kau pergi mana ? " Tanya seulgi sambil tersenyum . Adalah tu dia nak bodek aku .

" Straight to the point seulgi . " Jawabku

" Aku nak ajak kau teman pergi mall . Aku ajak diaorang , diaorang kata diaorang busy . Sebabtu aku tanya kau . Boleh ke tidak ? " Sambil tersengih sengih .

" Pukul berapa ? " Kataku

" 4 petang ? "

Aku mengerling ke arah jam tangan aku . Sekarang menunjukkan pukul 12.30 .

" Ouh oky . Tapi aku nak gi umah papa mama dulu lepasni . Lepastu aku amik kau kat sini . " Jawabku sambil mata masih focus kat makanan .

" Alright baby , thankyou sangat-sangat " kata seulgi yang berura-ura terharu gitu .

" Welcomed " jawabku sepatah .

" Hm nak ekot tapi sayangnya aku ada date . Maaf yer " kata irene .

" Dengan suho ? " Tanya yeri

" Memang irene ada banyak boyfriend ke ? " Kataku

" Alah masalahnya en aku tak tanya kau pun . "

" Aku cuma tolong jawabkan je . Salah ke ? "

" Tak salah pun tapi aku tanya irene kan ? "

Aku diam malas nak jawab . Kang nanti lagi panjang habislah . Mulut si yeri ni takde siapa boleh menang .

Btw yujin dengan yeri ni memang selalu gado . Itulah habit diaorang , even si yujin ni pendiam tapi diam diam dia ni , dia suka kenakan orang tau .

.
.
.
.

Yujin bersiap-siap untuk pergi berjumpa dengan mak ayahnya . Dan ini outfits yujin 👇

 Dan ini outfits yujin 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ MAFIA TOGETHER ] - lee taeyong Where stories live. Discover now