17

129 20 1
                                    

Aku kembali ke pejabat untuk selesaikan kerja la kan . Kalau la kerja aku dah siap , memang la aku terus balik rumah ek . Boleh baring santai ii gituww . Ye walaupun aku boss tapi tula sebagai boss kena bagi tunjuk ajar yang sepatutnya untuk pekerja . Ha baru la betul . Kalau boss otak mereng tak ke pekerja pun otak mereng ? Eh melalut pulak aku maaf ii .

🌼🌼🌼

( Btw author skip je eh kat pejabat tu , takde idea la sis )

Jam menunjukkan sudah pukul 12:30 pagi yer rakan ii . Tapi aku still ada kat pejabat , banyak kerja woii . Tkde siapa nak tolong buatkan hm * cry in heart * .

Aku keluar dari pejabat aku menuju ke lift .

Hantu ? Ehek gentle la geng , kita santai aja . Kita tak kacau dia , dia takkan kacau kita . ( Ceh cakap besar do perempuan ni ) sjsjsjsjsjsjsjsj

Aku menuju ke kereta ku .

.
.
.
.

DIRUMAH ..

Paling takut laa bila sampai rumah , peh confirm ii Irene membebel satgi . Aish tahan telinga ajala .

Aku bukak pintu slow ii , gelap ni mesti semua dah tido . Alhamdullilah takdela aku kena tahan telinga dengar mummy membebel .

Baru je selangkah naik atas , rumah idaman ku ini terang benderang macam dekat hotel 5 bintang . Eh ?

" Ha baru nak balik kau perempuan ? Ingatkan tak nak balik terus . Ke sesat tak jumpa jalan balik rumah ? " Kata gadis tu dengan nada mendata .

Hm abisla kau yujin , abis ii sekali mummy kau membebel . Satu rumah terkejut . Sebab ada sebab pagi ii buta dengar orang membebel .

Aku pusing belakang , seperti jangkaan aku . Yes irene masih tak tido lagi hm matilah nak .

" Eh kenapa tak tido lagi ? " Tanyaku sambil tersengih macam kerang busuk .

" Kau takpayah nak tukar topik , semalam asal tak balik rumah ? Kau pergi mana ? " Tanya dia panjang lebar

Hak alah minah ni , aku dah penat ni . Nak baring la dooooo !!!!!!!!! Haishhh

" Ouh semalam aku balik rumah private aku ha . " Kataku

" Dah tu tak reti nak bagitahu ? Diam je . Kau ni kalau nak balik rumah private kau tu bagilah tahu dulu . Takde la aku tunggu kau balik . Lain kali cakap nak balik rumah private . Dah la setiap malam keluar entah pergi kemana pun taktahu . Sepatah haram pun tak bagitahu . Kau ni cubalah kalau dalam hidup kau ni jangan nak bagi orang risau je . Anything bagitahu kiteorang especially AKU ! "

Dan seperti biasa masuk telinga kanan keluar telinga kiri HAHAHAHHA

" OIII perempuan kau dengar tak apa aku cakap ni ? " Tanyanya

" Ye dengar " jawabku sambil menunduk

" Dahtu ? Next time nak buat lagi ? "

" NAK !!! " Kataku dengan teruja .

" Ha gi mampus dengan hidup kau tu . Bodo orang cakap tu dengar . Jangan masuk telinga kanan keluar telinga kiri . Macam aku tak kenal otak kau ni " katanya

[ MAFIA TOGETHER ] - lee taeyong Where stories live. Discover now