" hey awak yang tadi kat mall tu kan ? " Tanyanya sambil tersenyum .
" Kau siapa ? " Tanyaku dengan muka dingin.
" Ouh yaaa , biar kami perkenalkan diri . Aku johnny seo , kau boleh panggil johnny je " jawabnya sambil mengeyitkan mata kirinya .
Aku pandang dengan muka jijik " kau kenapa ? Mata kau cacat ke ? " Tanyaku kat johnny tanpa mengendahkan perasaannya .
" Wow ! Ganas ek kau ni . I like it " katanya sambil smirk .
Aku pandang dengan dahi berkerut ' sah buaya ' gumamku perlahan . Tapi boleh didengari oleh orang dikedua ii belah ku .
" Aku lee haechan " katanya sambil tersenyum .
Aku hanya menggangguk .
" Aku kim doyoung , you can call me doyoung . " Kata doyoung sambil tersenyum .
Aku menggangguk tanda faham .
" Btw you look so beautiful tonight babe " katanya sambil tersenyum kemudia mengeyitkan matanya .
Aku pandang dia " stop say innoncet thing dude . " Kataku dengan muka beku .
" Dah dah la tu . Btw nama aku moon taeil . " Katanya sambil tersenyum .
" Okay " kataku .
.
.
.
.Kesemua member sudah perkenalkan diri mereka .
" Takde apapa lagi nak bualkan . Aku pergi dulu " aku baru saja nak bangun tangan aku ditarik oleh seseorang .
Aku pandang kebelakang lalu aku lepaskan tangan aku dari dia .
" Apa pegang ii ni ?? " Tanyaku dingin
" Papa kau suruh duduk sini berbual dengan kitaorang bukan ?? " Katanya sambil menjongketkan kening kanannya .
" Daripada aku bazirkan masa kat sini . Lebih baik aku pergi makan sana . " Jawabku dengan nada malas .
" Kau boleh je makan kat sini ? " Katanya .
" LEE TAEYONG ! Tolong jangan paksa aku . Aku langsung tak berminat nak berkenalan dengan kau . Suka hati akulah aku nak pergi mana sekalipun . Kau siapa nak halang aku ?? " Kataku dengan muka yang menahan marah . Nasib baiklaa tempat ramai orang kalau tidak . Dah aku hancur ii kan je muka handsome dia ni .
" Tapi bukan----- " kata ii taeyong terputus ...
" Han yujin ! What going on sayang ? " Tanya lelaki itu.
" Adik nak pergi ambil makanan je . Tapi dia suruh adik makan kat sini laa . Dia tak kasi adik berganjak kemana mana . " Kataku dengan perasaan nak marah pun ada .
" Haa dah tu dengar jelah katanya .. takpayah membantah cakap dia . Okay ? " Kata papaku sambil tersenyum .
" Wait papa ! What wrong with you ? Takkan laa majlis harini adik kene berkepit dengan dia sepanjang majlis ni berjalan ? " Tanyaku dengan muka nak marah .
"Yes ! " Jawab papaku sepatah .
" FINE ! " Jawabku pasrah .
Aku mahu mengambil makanan tetapi langkah aku berhenti apabila ...
" Kau nak pergi mana ? " Tanya taeyong .
Aku pandang kearah taeyong dengan muka menyampah . " Kau tak kasi aku nak amik makanan ke ?? " Tanyaku lembut dengan senyuman palsu dibibir .
" Ouh silakan , jangan tak datang balik . " Kata taeyong .
Aku menjeling lalu terus bergerak ke meja dimana makanannya berada .
TO BE CONTINUED ❤️
Jangan lupa vote ye readers ii sekalian . Terimakasih for yang dah vote 😍
YOU ARE READING
[ MAFIA TOGETHER ] - lee taeyong
Non-FictionSeorang lelaki yang mula jatuh cinta dengan seorang gadis ? Mereka mafia ?? Macam mana pertemuan mereka ? Adakah mereka bahagia ? Sad ending or happy ending ? - kalau korang nak tahu , bacalah funfic ni . Thankyou