12

153 15 3
                                    

Selepas aku keluar dari gedung itu . Aku terus menuju ke keretaku lalu memandu terus kerumah ku .

Aku tak balik rumah aku dengan red velvet . Aku balik rumah aku lagi satu , kirakan rumah ni rumah private aku la kan. Jadi aku ada 2 rumah . Satu rumah aku nn red velvet lagi satu rumah aku sendiri .

DIRUMAH ...

Aku buka pintu lalu terus naik kebilik aku , sunyi . Yes memang sunyi , tapi aku perlu tenangkan fikiran aku juga . Penat sehari suntuk bekerja .

Aku menuju kebilik , lalu aku ambil towel lalu terus masuk ke dalam toilet .

Setelah beberapa minit aku pun keluar dari tandas sambil pakai bathrobes warna hitam .

Aku terus menuju kekatil lalu aku menghempas badanku .

" Arghhhh penatnyaa "

Tibatiba aku teringat waktu lunch tadi .

Sebenarnya aku baru sedar kalau taeyong tu handsome sebenarnyaa . Cuma aku je tak perasan dari awal , selain daripada handsome dia jugak hormat kat perempuan .

Aku tak suka berkenalan dengan laki tapi tibatiba aku rasa selesa bila aku berkenalan dengan dia . Aku rasa selamat dengan dia , aku percaya aku pergi mana ii dia boleh protect aku . Tapi aku kene sedar dia takkan sentiasa ada disisi aku .

Tengah aku mengelamun tibatiba telefon aku berbunyi . Tanda ada orang call .

Aku tengok nama yang terpampar discreen . And yes you guest what ? Taeyong yang call aku malam ii .

_________________________________________

TAEYONG🌹

Taeyong : hello
Me : hello
Taeyong : buatapa ?
Me : baring
Taeyong : taknak ajak aku sekali ?
Me : ' gila ' taknak .
Taeyong : eleh kau , bukan kau fikirkan pasal aku ke ?
Me : heol jangan perasan eh .
Taeyong : eleh yelah tu .
Me : buang masa je nak fikirkan pasal kau .
Taeyong : ' HAHAHHAHA '
Me : asal ketawa ? Kelakar ke ?
Taeyong : tak kelakar pun cuma kau ni comel sangatla .
Me : taeyong aku lebih suka kalau kau bersikap dingin . Daripada kau acah ii comel ni .
Taeyong : ala manja ii dengan kau je takkan takboleh .
Me : takboleh .
Taeyong : jangan risau aku manja dengan kau je .
Me : eeeee gelilahh . Dahla aku nak tidur .
Taeyong : tidolah puas ii sayang . Esok kita jumpa okay . Love you .
Me : stop taeyong , you make me feel like nak punch you sampai hancur . You know ??
Taeyong : uuuuu ganashhhh !!!
Me : michin
Taeyong : gudnight han yujin sayang .
Me : gudnight too and please stop call me sayang . Geli !

Aku dengar taeyong ketawa , sakit hati aku . Aku pun terus matikan panggilan .

_________________________________________

TAEYONG POV

HAHAHA COMELL !!!

Keesokan harinya.........

Aku bangun pagi lalu turun kebawah untuk breakfirst .

" Morning oppa ~~~~ " kata chenle .

Aku pandang chenle dengan ' muka kau nak mati ke ? '

" Aku straight okay . " Kataku lalu tersenyum . Comel je peragai budak kecik ni.

" Morning hyung " kata jaemin .

" Morning too " jawabku .

[ MAFIA TOGETHER ] - lee taeyong Where stories live. Discover now