15

132 12 1
                                    

ada ke dia bole tanya macamtu , malu laa anjir haihhhhh . nasib la dah malam kalau tak dah halau keluar dah .

aku terus lari ke bilik sambil membebel dalam hati . penat plus sakit kepala plus nak muntah semuanya la ada . almaklumlaa sakitkan . tapi dah nak sihat dah , esok pagi sihat alwafiat la tu .

aku buka sahaja pintu bilikku lalu tutup . kemudian aku berjalan menuju ke katil .

aku menghempaskan diriku diatas katil yang empuk , mataku focus pandang kearah syiling since aku ni memang sula termenung .

tengah syok aku termenung tibatiba bunyi notification dari telefonku . bunyi sekali takpe ni banyak kali sia bunyi .

TING ...
TING ...
TING ..
TING ...
TING ..
TING ..
TING ...
TING..
TING..
TING..
TING...
TING..
TING..
TING...
TING ..

aku terus letak fon dia atas meja lalu tutup lampu dan tidur .

MORNING .....

TAEYONG POV ..

aku tersedar disebabkan alarm ditelefon aku .

aku tengok jam dia telefon aku , jam menunjukkan tepat pukul 7.00 pagi .

aku bergegas bangun kemudian menuju ke toilet . disebbkan aku tak bawak baju jadi aku hanya cuci muka sahaja kemudian aku turun kebawah untuk menyediakan breakfast .

breakfast yang aku sediakan ialah .

patty melt sandwish

honey bread toast

ice americano

( lahhh rajin aku cari gambar HAHAHA . takpe ii untuk korng semuanya rajin HAHAH )

disebabkan yujin sakit , mungkin dia akan bangun lambat sedikit . aku pun menjamah la sedikit makanan kemudian aku ingin balik kerumah . sebab aku kena pergi office dan pukul 10 pagi nanti ada meeting , tanpa melengahkan masa aku tulis sesuatu dinote . kemudian tampal diatas meja . supaya yujin mudah nampak . aku pun terus bergerak ke arah pintu utama .

aku buka pintu pakai kasut dan sebagainya . aku pun masuk ke kereta dan memecut laju ke atas jalan raya . Dan menuju terus ke rumahku .

YUJIN POV ..

aku tersedar dari tidurku . Lalu aku duduk diatas katil ( means dari baring terus duduk macamtu la ) aku tengok sekeliling . Semuanya nampak seperti biasa ☺️ aku turun dari katil lalu menuju ke toilet . Aku mencuci muka dan sebagainya . Kemudian aku turun kebawah untuk menyediakan sarapan .

Baru sahaja aku ingin melangkah ke dapur tiba ii aku nampak makanan diatas meja makan . Aku cuba memproses apa yang berlaku sekarang ni .

Biasalaa baru bangun tidur memang blur sikit .

Tak lama tu baru aku teringat taeyong tido sini malam tadi . Aku tengok keliling tapi kelibat taeyong tiada . Bermakna dia dah balik la tu .

Aku pun duduk diatas salah satu kerusi lalu menjamah makanan yang berada diatas meja .

SKIPP .....

Aku naik keatas semula untuk bersiap siap ke office .

Aku naik keatas semula untuk bersiap siap ke office

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ MAFIA TOGETHER ] - lee taeyong Where stories live. Discover now