~11~

110 5 2
                                    

Pov. Jessica

Wracam do pokoju po rozmowie z Karlem i Sapnapem. Chłopacy mię zrozumieli i zaproponowali mi pomoc. Karl powiedział że załatwi broń. A Sap jedzenie. Jestem im wdzięczna. Trudno będzie mi ich opuścić ale nie chcę tu dłużej być. Musiałabym doczytać parę informacji np. Jak tam się dostać?
W pokoju Wziełam moje książki i szukałam. Po około 20 minutach wiedziałam już że aby dostać się do piekła muszę zbudować z 14 sztuk obsydianu taki portal. A puźniej podpalić go zapalniczką.
Trochę się boję że coś nam nie wyjdzie lub że blondyn będzie miał przeze mnie problemy. Ale bądźmy dobrej myśli.

~~~time skip~dzień ucieczki~~~
Wszystko mamy zaplanowane i ogarnięte.
O północy uciekniemy. Weźmiemy konie z stajni. Wyjedziemy tylną bramą przy zmianie strażników która jest równo o 24.00. Pojedziemy na północ, poszukamy jakiejś jaskini i w niej się zatrzymiemy.
Sprawdzę jeszczę czy aby na pewno wszystko mam:
-miecz, jest
-jakaś lina, jest
-kilof, jest
-pochodnie, są
-prowiant, jest
-picie, jest
Więc wszystko mam.
Trochę boję się że coś nam nie wyjdzie, lub strażnicy nas zauważą, ale bądźmy dobrej myśli.
Dałam także Karlowi list i poprosiłam by przekazał go Ani na jej 18 urodziny.

Już czas, muszę wychodzić. Podeszłam do okna, wyszłam i zezskoczyłam, bo komnatę miałam na 1 piętrze. Pokierowałam się w stronę stajni.
Przy stajni czekał już na mnie Tommy. Podeszłam do mojej klaczy, wsiadłam na nią i  wyjechałam z terenu stajni. Blondyn podszedł do Rubina, wsiadł na niego i podjechał do mnie.

-Mamy jeszcze minutę- powiedziałam

Po upływie czasu, najciszej jak tylko umieliśmy podjechaliśmy do bramy.
Zsiadłam z Orchidei, otwożyłam bramę. Wyprowadziłam klacz za mury po czym zamknęłam bramę. Wsiadłam spowrotem na konia i ruszyłam, a chłopak za mną.

Po raz pierwszy w życiu poczułam się wolna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej

Wruciłam do świata żywych.

Bardzo was przepraszam za moją przerwę.

Ale już jestem i na ten moment nigdzie się nie wybieram.

Mam nadzieję że roździał się podobał.

Miłego dnia/nocy

~Inny Wymiar~ tommyinnit x y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz