Keyifli okumalar diliyorum💜
ACI ÇİKOLATA
ON İKİNCİ BÖLÜM
"Tanıdığına Yabancı Ruhlar."Bölüm şarkıları:
Teoman&Şebnem Ferah, İki Yabancı.
Sezen Aksu, Kaybedenler.🖇
Aynı hafta sonu,
"Nereden çıktı bu davet bir anda?" diye hayıflandı Seçil. O sırada İlkim'in hemen ardında duruyor ve elbisesinin sırtındaki ipleri bağlamakla uğraşıyordu. İlkim elbisesinin askılarını dikkatle düzeltti ve Seçil'i rahatsız etmeyecek şekilde yan dönerek boy aynasında kendine baktı.
"Melih Hoca'nın isteği." dedi bir yandan konuşarak. "Üniversitenin bağışçılarının da katılacağı ve üzerinde çalıştığımız projenin duyurulacağı bir şey yapmayı planlıyordu bayağıdır. Holdingin proje için oldukça iyi bir bütçe desteği var ama Melih Hoca okula da destek olmak istiyor. Her şeyi holdinge yıkmak istemiyoruz." Ardından döndü ve kaşlarını kaldırıp arkadaşına baktı.
"Biraz da bağış işleri işte, anlarsın. Özel bir üniversitenin çarkı sorunsuz döndürmesi gerekir. O yüzden de Boston'a gitmeden önce biraz alkış toplamak istedi."
Seçil başını salladı ve elini kadının beline dayadı. "Anladım, anladım. Bu arada İlkim ya... Bu elbise de çok yakıştı sana ama diğerine büyük haksızlık oldu sanki. O da inanılmaz duracaktı üstünde..."
İlkim dolabın önüne astıkları elbiseye bakıp iç çekti. Askıdaki bordo, saten kumaştan dikilmiş elbisenin dümdüz bir inişi ve yerlere uzanan eteği vardı. İnce askıları, dizinin üstüne kadar geleceğini tahmin ettiği yırtmacı ve en sonunda, göğüs kısmındaki yok gibi görünen ince tül katmanla ona derin bir dekolte veriyordu. Cesur bir elbiseydi. Birkaç sene öncesinde olsa, İlkim'in giyeceği tarzda bir elbise.
Fakat şu an üzerinde değildi.
"Eh, biraz öyle oldu ama yapacak bir şey yok."
Onun yerine düz, kalın askıları koluna tutunan düşük omuzlu simsiyah bir elbise seçmişti. Göğüs kısmı kapalıydı, dizinin biraz daha üstüne ulaşan yırtmacından daha fazla detayı yoktu. İlkim'in istediği ve sevdiği yerden dekolte veren bir elbise modeliydi. Yalnızca arka kısmının ipleri arkadaşını haddinden fazla uğraştırmıştı o kadar. Seçil farkında olmadan biraz sert davranınca İlkim kasıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI ÇİKOLATA (KİTAP OLDU)
RomanceGeçmiş bir hayalet gibi peşinizden geldiğinde, ona boyun eğmekten başka çareniz kalır mıydı? İlkim Çetin, yıllar sonra döndüğü üniversitede artık başarılı bir akademisyendi. Hayatını yoluna koymaya çalışırken karşısına çıkanlar onu yeniden yıllar ön...