Her biriniz, yeni yolculuğumuza çok hoş geldiniz! Yeni bir evren, yepyeni bir çiftle yeniden buluştuğumuz için çok mutluyum. Üstüne de inanılmaz heyecanlıyım💜
Umuyorum ki, sonuna kadar benimle birlikte yürümeyi tercih edeceğiniz güzel bir macera olur. Her hafta perşembe günleri buluşacağız diye ümit ediyorum eğer kısmetse✨
Huzurlarınızda aylarımın en güzel uykusuzluğu ve emeği. Gözümün bebeği, canım hikâyem
Acı Çikolata!🍫Çok sevin, keyifle okuyun.🍀
ACI ÇİKOLATA
BAŞLANGIÇ🖇
BASILI KİTAP OLAN ACI ÇİKOLATA'NIN BİRİNCİ KİTABININ BÖLÜMLERİ 30.05.2024 TARİHİNDE YENİDEN YAYIMLANMAYA BAŞLANMIŞTIR. BÖLÜMLER KİTAP BÖLÜMLERİDİR.
🖇️
28 Aralık 2014, İstanbul
Hayat, bazen çok fazla bilinmeyeni olan bir denkleme benzer.
Denklemi çözmek için önce bilinmeyenleri bulmanız, sonra da hepsini yerlerine yerleştirmeniz gerekir. Böyle anlatınca ne kadar da kolaydır, değil mi?
Peki ya tüm bilinmeyenler elinizdeyken yine de bir bütün oluşturamadığınız bir denklemin içindeyseniz...
O zaman nasıl bir yol izlemeniz gerekir?
Genç kadın boynundaki atkıya daha sıkı sarılırken dolu gözleriyle de kocaman camların ardında uzanan uçak pistini seyrediyordu. Zihnindeki düşünceler, aklındaki cevaplanamayan sorular ve son zamanlarda öğrendikleri kalbinde kocaman bir karmaşaya sebep oluyordu. Çıkar bir yol bulamadığı gibi, kendini de bir türlü toparlayamıyordu.
Çok fazla şey vardı. Aşılamayacak, sindirilemeyecek ve kabullenmesi oldukça zor olan şeyler. Hepsini aşmak için günler, aylar hatta belki yıllar gerektirecek şeyler.
Hemen yanında duran arkadaşı çantasından küçük bir paket çıkardığında, İlkim'in bakışları yan tarafından uzanan ele döndü. Ona uzatılan çikolatayı gördüğünde başını sessizce iki yana salladı.
"Yiyemiyorum ki biliyorsun."
Kızıl saçlı arkadaşı çikolatanın paketine daha dikkatli baktığında gözleri farkındalıkla kısıldı. "Affedersin, yanlış paket." diye mırıldanıp mahcup bir ifadeyle gülümsedi ve tekrar önüne döndü. Sütlü çikolatayı yerine koyduktan sonra çantasından bir diğer paketi çıkardı.
Bitter çikolata paketini.
Genç kadın gülümseyerek kendisine uzanan yeni paketten bir parça çikolata kopardı. Küçük kareyi dilinin üstüne bırakıp dudaklarını kapadı ve bakışlarını yeniden uçak pistine çevirdi. Karanlık pistin üzerinde yavaşça beyaz, renkli ışıkları takip ederek ilerleyen uçağa baktı. Sessiz, iç çekişe benzeyen bir nefes aldıktan sonra kollarını da yeniden birbirine bağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI ÇİKOLATA (KİTAP OLDU)
RomanceGeçmiş bir hayalet gibi peşinizden geldiğinde, ona boyun eğmekten başka çareniz kalır mıydı? İlkim Çetin, yıllar sonra döndüğü üniversitede artık başarılı bir akademisyendi. Hayatını yoluna koymaya çalışırken karşısına çıkanlar onu yeniden yıllar ön...