7.

5 1 0
                                    



Dacă...


Daca nu suntem predestinati, asa cum ne gandeam?
Stii, cand ne-am despartit mi-ai spus "Daca e sa fie, o sa fie. Doi oameni care se iubesc se vor regasi mereu si vor avea parte de un final fericit.". Nu doar mi-ai spus-o, mi-ai promis-o, privindu-ma adanc in ochi. Ochii tai erau plini de regrete, nicidecum de iubire, asa cum ma obisnuisem.

Dar daca?...

Daca ochii tai s-au incarcat de iubire privind o alta?
Daca nasul tau i-a umblat prin par alteia?
Daca buzele tale le-au sarutat pe altele la fel de tandru cum le-au sarutat pe ale mele?
Daca obrajii tai au simtit sarutarile altor buze?
Daca prin parul tau s-au jucat alte degete?
Daca urechile tale au auzit "Te iubesc" din partea altei fete?
Daca corpul tau s-a contopit cu un altul?
Daca mainile tale le-au cuprins pe ale ei?
Daca picioarele tale te-au purtat la casa ei?

Daca...

Atatea intrebari, insa in prezent nu gasesc niciun raspuns. Mi-ai promis, mi-ai promis cu toata inima ca vom fi impreuna; ca tot ce ai nevoie e o mica pauza, ca o sa ne regasim pentru ca, in final, cea mai importanta e iubirea. Tot atunci mi-ai spus "Frumoasa mea, iubirea adevarata nu are final!", iar astazi mi-a iesit in cale un citat si, in sfarsit, pot sa iti raspund: "Iubirea adevarata nu are final, insa asta nu inseamna ca nu exista despartire."... Tot ce sper e ca in cazul nostru sa nu fie vorba despre una definitiva. Sper sa ne reintalnim, sa ne intoarcem la vremurile vechi deodata, sper sa ne regasim...


Dar daca nu ne vom regasi?...


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Cam multa inactivitate, stiu. Imi cer mii de scuze pentru asta, insa am avut covid si tot ce am avut chef sa fac a fost sa stau si sa dorm toata ziua.
Imi cer scuze si pentru acest capitol scurt si plictisitor, insa m-a lasat inspiratia! Am mare nevoie de un heartbreak ca sa se intoarca!!!!
Promit ca ma intorc in forta!
O sa incerc sa scriu un capitol la 2 zile, insa o sa fie momente in care o sa ma paraseasca inspiratia, la fel ca acum, iar atunci veti gasi capitol nou la cealalta carte: "Singurului baiat pe care l-am iubit.".
Multumesc pentru lectura!
Pupiciiiiii!
Sa aveti grija de voi!






-
-
-

Pentru cei nevindecați.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum