Pierderi de memorie

2 1 0
                                    

  Imediat după ce au trecut podul au încălecat.
Cand deodată dintr-un tufiș a iesit alergând un porc mistreț, acesta alergând direct spre ei.
Era ceva neașteptat, caii s-au speriat și Clary nu apucase să se așeze corespunzător asa ca a zburat din șaua lui Domino direct in apa cascadei.
Marcus a avut mai mult noroc alegandu-se doar cu câteva zgârieturi datorită contactului cu pământul rece.

- Clary? Esti ok? CLARY!!

Văzând că nu răspunde si nu mișcă acesta sare de pe pod direct in apa după ea.
Aceasta era inconștientă. După ce o scoate din apă o resuscitează si ii verifică pulsul, acesta era stabil dar nu înțelegea de ce nu se trezește.

- Clary trezeste-te, te rog.
- Marcus?
- Clary esti ok? Te doare ceva?
- Ti-am stricat hanoracul.
- Nu stiu cum poti sa faci glume in momente ca acestea. Hai acasă!
- Eu ma culc.
- Off!

Văzând că Clary nu este in stare sa meargă dapăi sa mai calareasca. O ia in brațe și se urca amândoi pe Lisi.
- Haide Domino arata-mi drumul.

Domino a luat-o înainte cu rapiditate pentru ca Marcus si Clary erau uzi pana la piele.

După acele 10 minute aproximate au ajuns la drum.
- Acum Domino încotro?
Calul a luat-o alert peste drum si a luat-o de-a dreptul pe un teren cu o livadă.
- Domino pe unde te duci? Clary a spus că trebuie pe drum.

Dar calul mergea tot înainte.
Vazandu-l atat de hotărât, Marcus o ia după el. Trec prin livada si in cinci minute ajung la o portiță care se deschidea in țarcul cel mare al grajdurilor.
- Domino esti un geniu.

Cand a intrat în curtea grajdurilor  a descalecat si a mers grăbit, cu Clary in brațe, spre casă ei. Tocmai atunci părinții lui Marcus si cei ai lui Clary se sfătuiau disperați.
Cand i-au zărit au venit într-un suflet sa vada ce s-a întâmplat cu ei.
- Marcus ce s-a întâmplat? De ce veniti atat de tarziu? Si ce s-a întâmplat cu Clary?
- Ajutați-ma sa o duc in casa si va spun după.

După ce Clary a fost schimbată si pusa in pat. Marcus a fost luat la întrebări.
- Acum spune-ne ce s-a întâmplat.
- Păi am plecat la plimbare cu Clary si a vrut să-mi arate pădurea si asa am pierdut noțiunea timpului. Se intunecase sii nu mai stiam exact unde suntem si pe unde sa o luam ca sa iesim...
- Cu alte cuvinte v-ati rătăcit?
- Da... Si am ajuns la o cascadă atunci Clary si-a dat seama unde suntem si sa o luam pe pod ca sa iesim din pădure. Fiind intuneric am trecut podul pe jos, pe lângă cai, pentru mai multă siguranță.
Cand sa urcam inapoi in șa a venit un porc mistreț si caii s-au speriat. Eu am avut noroc ca am apucat sa urc in șa si sa ma tin mai bine doar am cazut putin pe pământ, dar Clary a fost azvârlită in apa cascadei si cred ca a dat cu capul de o piatră, dar nu sunt sigur.
- Trebuie să chemăm doctorul.
- Acum?
- Dar când?
- Nu cred ca il găsim la ora asta.

Cat părinții lor discutau, Marcus a plecat neobservat la Clary.
Văzând-o cum sta nemișcată si respira atat de greu i se rupea inima. A mai stat ceva timp cu ea, după a plecat sa duca caii la locul lor in boxe.

Dimineata a fost așteptată de toți. Clary s-a trezit înconjurată de toți. O întrebau dacă e bine, daca o doare ceva si cum se simte. Dar aceasta ii privea cu niste ochi străini si speriați. Vazandu-l pe Marcus printre ei il întreabă:
- Marcus ce s-a întâmplat?
Si cand acesta urma sa raspunda aceasta continuă:
- Și cine sunt oameni aceștia ?

Atunci au amuțit toți.
- Cum adică cine sunt? Nu-i recunoști?
- Nu...nu i-am mai vazut niciodată.
Atunci mama lui Clary a început să plângă și a iesit din camera urmată de tatăl si sora lui Clary si de părinții lui Marcus.
Marcus a rămas în același loc uitandu-se in gol.
- Clary sigur nu glumesti?
- Cu ce sa glumesc?
- Stii unde esti?
- Nu.
- Stii cine esti?
- Miller Clarissa Isabel.
- Cine sunt eu?
- Marcus cel mai bun prieten al meu.
  Atunci doctorul a intrat în camera.
- Ma lasi putin cu pacienta?
- Sigur.

După vreo 10 minute doctorul iese pe hol.
- Ce a pățit doctore?
- Mi-au povestit părinții voștri despre incident si cred ca si-a pierdut memoria in urma șocului.
- Dar de mine de ce si-a adus aminte?
- Ai fost cu ea in timpul șocului posibil de asta.
- Si cum o facem sa isi aducă aminte?
- Greu de spus, poate in urma altui șoc sau cine stie poate veni de la sine.
- Și ce pot face?
- Încearcă sa-i aduci aminte de viata pe care a avut-o. Acum scuză-mă trebuie să mă duc sa-i instiintez părinții. Succes!
- Mulțumim!

Apoi intru inapoi la Clary.
- Vrei să ieșim afara?
- Haide.

Cand au iesit afara, Marcus a vazut dezorientarea de pe fața lui Clary.
- Deci unde ne aflăm?
- Aici sunt grajdurile in care ai copilărit și calul cel negru de acolo este al tău.
- Calul meu? Eu călăresc?
- Da. Peste ceva vreme ai si Naționalele.
- Înseamnă că călăresc bine, nu?
- Da.
- Hai la Domino!
- Cine?

O dragoste pierdută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum