Vrei sa cad?

3 1 0
                                    

    După câteva zile de la accidentul lui Clary, tot nu s-a ajuns la recuperarea amintirilor sale, dar s-a apropiat mult de Marcus, la fel si de Domino legatura lor fiind tot mai puternică.
Jace a reușit sa-l imblanzească pe Șosetă iar astăzi trebuia sa vina proprietarul să-l ia.
- M-am bucurat foarte mult cand am primit apelul de la dumneavoastra.
- Și noi ne-am bucurat să îl ajutăm pe Șosetă sa revina pe drumul cel bun.
- Nu stiu cum va pot mulțumi ție tinere si domnișoarei.
- Oh, eu nu am facut nimic. Jace a facut toata treaba. Eu cu Șosetă nu am avut chimia aceea si am lasat treaba pe mana unui profesionist.
- Bine. Tinere Jace, te rog vino cu mine pana la proprietar.
- Desigur.

- Marcus ti-am spus! Am făcut destule progrese pana acum de ce să fac asta?
- Trebuie să evoluezi in relatia ta cu Domino!
- Dar nu am evoluat destul?
- Ai ajuns la jumătate stadiului in care te aflat trebuie să te ajungi pe tine Clary si sa te întreci.
- Ușor de zis greu de facut.
- Hai, hopa sus.

Si Clary se trezește în spinarea lui Domino pentru a suta mia oara in ultimele zile.
- Bun si acum ce facem?
- Vrei să fluier?
- NU!!! Cea mai mare prostie asta cu fluierături la fiecare comandă.
- Mie imi spui? Tu le-ai inventat.
- Serios?
- Nu, mint. Noi le-am inventat si ne-am dresat caii in asa fel incat sa stie comenzile ce le corespund fluierăturilor.
- Și a fost greu?
- Ne-a luat jumătate de an sa decidem ce fluierături sa fie pentru fiecare comandă. Sa învățăm caii ne-a mai trecut un an si ceva. Hai ma tii de vorbă. Acum ridica-te in picioare in spinarea calului.
- Cum?
-Uite asa.
  Si Marcus ii arata cu cata lejeritatea se urca in spinarea lui Lisi si da o tură de țarc.
- Bravo Marcus.
- Mersi mersi. Acum prinde-ma de mână și sus.
- Nu-mi da drumul.
- De ce sa nu-ti dau drumul?
- Vrei să cad?
- Nu haide. Închide ochii si respira adânc. Esti doar tu si calul, sunteti aceeași ființă, el iti simte mișcările tu i le simti pe ale lui.
- Foarte poetic.
- Concentrează-te! Din nou.

  Cand Marcus a vazut ca Clary este in largul ei. I-a dat drumul mâinii aceasta nici nu observând. Apoi a fluierat nedetectabil fluieratura pentru pornire la pas.
Asa mergea Clary, care era concentrată nici nu deschisese ochii iar pe lângă ea Marcus cu Lisi asigurandu-se ca nu se intampla nimic rau.
- Acum poti sa deschizi ochii.
- Aaa...
- Nu-ti pierde concentrarea. Inspira, expiră. Așa.
- Bine acum vreau sa ma opresc.
- Oprește-te.
- Cum?
- Închide ochii si cauta in mintea ta Clary, cauta bine de tot fluieratura pentru stop.

Trecuseră deja 5 minute si Clary nu spunea nimic. Marcus își pierduse speranța.
Cand ca prin minune aude un fluierat slab care il face pe Domino sa se oprească.
- Am reusit! Am reusit! Marcus, am reușit!
Acesta coboară repede de pe cal si o ajuta si pe ea sa coboare. După o ia strâns în brațe.
- Ti-ai amintit. Te faci bine, Clary.
- Da, dar e ceva minor înafara de fluieratura aia nu mi-am mai adus nimic aminte nici de Domino, nici de familie, nici de grajduri, nimic.
- Lasă că de acum o sa fie bine. Iti promit.

- Și vrei sa-mi spui ca Naționalele sunt într-o săptămână?
- Da, Clary o săptămână.
- Păi nu stiu daca iti aduci aminte dar eu mi-am cunoscut calul acum 2 saptamani ce sărituri sa fac eu?
- Clary acum trebuie să plec am putina treaba in oraș, dar cand ma întorc reluăm discuția.
- Bine.
- Hai vino si dă-mi o îmbrățișare. Ti-am promit ca totul o sa fie bine si asa va fi.
- Bine, Marcus. Si daca tot te duci in oraș nu-mi iei si mie o ....
- Punga de jeleuri?
- Da!
- Bine iti iau. Pa!
- Mersi ,Marcus esti un dulce. Pa!

  Clary a rămas singură cu Domino.
- Te ai pricopsit cu mine, băiete! Hai sa-ti fac o baie.

Uite așa Clary il peria de zor pe Domino. Langa ea si-a legat calul Jace.
- Hei, buna Jace!
- Bună.
- Nu prea am vorbit cu tine si din cate am inteles eram prieteni buni.
- Și cine ti-a spus asta?
- Marcus.
- Pff! Apropo nu ti-ai mai adus aminte nimic?
- Nu, doar o fluieratura atat.
- Oh, stii noi vorbisem ceva important înainte să pleci cu Marcus in pădure.
- Și despre ce am vorbit?
- Acum degeaba iti mai spun. Vom vorbi cand o sa ti aduci aminte.
- Bine. Atunci mai vorbim trebuie să-l duc pe Domino in țarcul cel mare. Pa!
- Ok.

- Domino zici tu ca eu si cu băiatul ăsta eram prieteni buni? Si daca da de ce nu încearcă să mă ajute în loc sa fie rece si distant? Asa făceam si inainte vorbeam de nebuna cu tine? Ce bine de ai putea sa răspunzi.
- Daca ai asculta cu atentie ai vedea ca iti raspunde.
- Vai, Marcus, ce m-ai speriat! Gata treaba?
- Da si ti-am adus si o pungă de jeleuri.
- Mersi mult.
- Te fac o plimbare?
- In pădure?
- Nuuu ca eu nu stiu locurile bine si ne-am pierdut călăuza.
- Și cine era călăuza?
- Tu Clary!
- Aaaa si daca nu in pădure atunci unde?
- Păi prin sat vedem noi.
- Ok, s-a facut!

O dragoste pierdută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum