Teorie greșită. Doamne ajuta

5 1 0
                                    

Apoi apare doctorul.
   -Da o nimica toată, o coastă ruptă si 2 invinetite. Iti dau aceste unguente sa te dai in fiecare seara.

   -Da, dar ma simt bine.

   -Da nu vad eu ca te simti bine la ce palidă esti la față. Bine mulțumim, doctore, noi plecăm.

   -Bine, însănătoșire grabnică.

   -Multumesc!

  După ce ne îndepărtăm de cabinet, începem să discutăm situatia lui Șosetă.

   -Eu zic ca ar trebui să îi spunem proprietarului sa-l ia.

   -Jace aia sunt bani. Grajdurile au nevoie de banii ăia.

   -Dar nu cu prețul vieții.

   -Oricum cand sunt naționalele?

   -Peste 2 luni, dar mai sunt regionalele peste 2 sau 3 săptămâni, dar de ce?

   -Cum de ce? Nu trebuie ca Miller si McCall sa faca show?

   -Sa participi in starea asta? Niciodata!

   -Jace consecințele accidentului acestuia raman intre noi. Auuu!

   -Ce? Te doare? Sa merg mai încet?

   -Putin, dar imi trece repede e o chestie de moment.

   -Sper sa ai dreptate.

La grajduri
    Întorși la grajduri am inceput sa fiu asaltată de întrebări neplăcute ca unde am fost, daca sunt ok. Da vedeti-vă de treabă voastră.
   -Sigur poti sa mergi?
   -Da, Jace, sunt bine.

   -Jaceeeee!

   -Ia iti vine admiratoarea.

   -Jace dragule, unde ai plecat in graba aia?

   -Iris nu am timp de prostiile tale. Ai ceva important de spus?

   -Da, am. Tata e unul dintre cei mai bogati oameni din această țară si trebuie să fii atent la mine.

   Deja eram un zâmbet la ce față făcea Jace nici nu ma mir. 

   -Iris am puțină treabă vorbim mai târziu bine?

   -Bine, Jace pentru tine astept, dragule, pa!
 
   -Acum ca a plecat ce trebuia sa facem?

   -Nu știu... Hai la Șosetă, Clary.

   -Stii ceva du-te tu ca eu ma duc sa ma întind puțin.

   -Ok.

Ajung cu greu in camera mea. Of, scările alea! Ma pun in pat si incep sa numar crăpăturile de pe pereți, foarte interesant. As vrea sa il ajut pe Jace cu Șosetă, dar am ceva in mine, care ma oprește si tare ma tem sa nu fi suferit vreun șoc.
După ore in sir petrecute în pat observ ca afara este intuneric. Ma uit la ceas 01:30.

   -Când s-a făcut atât de târziu? Oare am adormit?
Vreau sa ma duc sa imi testez teoria, dar nu pot coborî pe scări. M-ar auzi mama si tata. Nu stau mult să mă gândesc si sar pe geam. Jos era o grămadă de baloti, care mi-au ușurat aterizarea.

   -Auu! Inainte parcă nu durea atat de tare. Vai Clary taci ca trezești toată casa. Am ajuns sa vorbesc singură.
  Ajunsă în fața țarcului observ ca nu mai este niciun cal acolo asa ca  ma îndrept spre grajduri.
Șosetă era in boxa lui. Ma duc la el. Pana acum toate bune si intru.

   -Hei, Șosetă! Cred ca am pornit cu stângul eu sunt Clary, fata pe care ai macelarit-o de 2 ori azi?
  Ok deci teoria mea este greșită. Slava Domnului.
   -Bine, Șosetă acum putem sa ne culcăm linistiti amândoi.
   -De fapt, toți trei.
   -Doamne,ce m-ai speriat.
   -Apropo, frumoase pijamale, parcă seamănă prea mult cu hainele cu care ai fost la doctor.
   -Nici sa ma schimb nu am apucat.
   -Dar ce ai avut de facut?
   -Am numărat crăpăturile din pereți.
   -Fără mine?
   -Hai, Jace ca esti culmea. Ia să lăsăm asta tu de ce nu te-ai dus acasa ca e foarte târziu.

O dragoste pierdută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum