Moj san

14 0 0
                                    

Bio je prosinac 2021. Bila sam u 5. mjesecu nastavne trudnoće iz biologije. Bili smo u SS Vela Luka. Sjedili smo na kauču u hodniku. Kraj mene je sjedio nastavnik Cvitan. Bebe su se u mome trbuhu pomakle. Bila sam trudna iz biologije 2 bebe, matematike i fizike. Nastavnik Cvitan je  stavio ruku na moj trbuh bebe su se opet pomakle. Nastavnik Cvitan je sjedio kraj mene na kauču. Imali smo sat biologije. Mene je prvu ispitao i dao mi 2. Popodne u 17:00  mi je bio pregled. Nastavnik Cvitan mi je napravio ultrazvuk. Legla sam na leđa na prirodološki krevet, bebe su spavale, pomakom sonde ju je probudio, na 3D i 4D ultrazvuk smo gledali bebe. Rekao je da je sve uredu i da nosim 4 dječaka. Jedne noći sam sanjala da sam se porodila iz fizike. Bila sam u WC-u, počeli su mi trudovi, rekla sam to prijatelju Nikolu Miroševiću. Uzeli smo dječji taxi i išli u NZU. Kad sam došla u NZU rekla sam dežurnoj babici što mi je, ona je pozvala nastavnika Cvitana, on joj je rekao da me odvede u porođajnu salu. Išli smo u porođajnu salu. Nastavnik Cvitan i Ivan su bili samnom. Pukao mi je vodenjak. Nastavnik Ivan mi je dao polutotalnu anesteziju. Osjetila sam potrebu za tiskanjem. Za 15 min sam rodila stojeći spontanim tiskanjem. Nastavnik Cvitan mi je dao bebu iz biologije,podojila sam ga. Za 10 min nakon poroda bebe iz biologije  je izašla posteljica  iz biologije.
30.10.2021.subota
Bio je studeni, vila sam u 4. mjesecu nastavne trudnoće iz biologije. Ujutro me počela boljeti međica i krvarila sam. Išla sam u NZU. Nastavnik Cvitan je to pogledao, rekao da su šavovi popucali i da me mora zašit, nastavnik Ivan mi je dao anesteziju. Kada sam se probudila nastavnik Cvitan i Ivan su bili samnom, nastavnik Cvitan mi je rekao da  je šivanje prošlo dobro i da je sve uredu. Morala sam razgovarati s nastavnik on Cvitanom i nastavnicom Vinkom o mojim simptomima:strah od boli, niska tolerancija na bol (ne podnošenje boli), psihički trauma od boli. Rekli su mi da je ovo po simptomima epiziotomiji poremećaj-povećan strah/trauma od boli nakon epiziotomije. Rekli su mi da ću zbog toga imati razgovor s nastavni kom Cvitanom i nastavni com Vinkom.
1.11.2021.ponedjeljak
Rast kose ubrzava i progesteronsko cjepivo i progesteronska tinfuzija jer progesteron ubrzava rast kose.
1.11.2021.ponedjeljak

San nastavne trudničke noći Gimnazija 1Where stories live. Discover now