Autoimuna bolest iz predmeta

3 0 0
                                    

Autoimuna bolest iz predmeta
Nastavna autoimuna bolest je bolest u kojoj je gradivo iz predmeta  i imuni sustav preaktivan i napada gradivo iz  drugog predmeta. Pojavljuje se u 5 faza ili stadija. U prvoj fazi su siptomi umor i pospanost. U drugoj fazi siptomi su PMOS-a ili policističnih jajnika pojačana dlakavost na nogama, preponama, rukama, donjem djelu trbuha koja je simptom androgenog poremećaja odnosno viška hormona androgeni u krvi,  i bolne mjesečnice. U trećoj fazi su simptomi depresija, perut u kosi ili seboreja i spor rast kose od uobičajenih 1 cm mjesečno. U četvrtoj fazi su simptomi povišena tjelesna temperatura, prosjek i gradivni  šećer  iz predmeta. U petoj fazi su simptomi slabost gradiva iz predmeta u smislu dovanja 1 unatoč učenju.
Androgeni poremećaj liječi se davanjem injekcija antiandrogena i progesterona 1 g progesterona ubrzava rast kose za 1 sat 1 cm.
Pojačana dlakavost se rješava depilacijom trakam, voskom vrućim ili hladnim, šećernim pastama, itd, epilacija laserom, epilatorom.
Perut se rješava šamponi protiv perut Head&Shoulers, Oronazol, itd, uljima kokosovim, maslinovim, sodom bikarbonom.
Za ubrzati rast kose može se rabiti EEG metoda ubrzavanja rasta kose.
Autoimuna bolest gradiva je ne izlječiva, ali se simptomi mogu liječiti lijekovima.
21.5.2022.g subota

San nastavne trudničke noći Gimnazija 1Where stories live. Discover now