Sedmi mjesec nastavne trudnoće iz biologije i treći mjesec nastavne trudnoće iz kemije
Moram ispričati jedan san koji sam sanjala preksinoć. Bila je 2032.godina. Proser Toni nije mogao doći u školu tjedan dana. Ja sam ga morala zamijenit. Preko 5 minuta me prozvao na samo jer mi mora nešto reći. Rekao mi je da je učitelj Stipe imao saobraćaju nesreću. Pokazao mi je što sve moram radit s svakim razredom. Pri tom mislim na to koje gradivo preko sata s svakim razredom. Sva sreća nijw bilo ništa ozbiljno nastavniku Stipi samo noga ,ali kako je on profesoru Toniju prijatelj nije mogao doći jer mu je morao pomoći. Ja sam ga mijenjala tjedan dana.Tad sam imala kosu dugu 200 cm. Radila sam pored prof biologije i kemije u Osnovnoj školi Vela Luka kao hair model i bavila se preko ljeta turizmom jer sam imala vikendice tate Edija i dobro sam zarađivala.Pored svega toga bila sam i pisac.
5.2.2022.subota
U 11.tjednu nastavne trudnoće iz kemije i 26.tjednu nastavne trudnoće iz biologije. Kosa mi je duga 156 cm.
5.2.2022.subota6.2.2022.nedjelja
Sve je počelo u petak 4.2.2022. Kad sam se probudila voljelo me grlo. U subotu 5.2.2022. sam se probudila i curio mi je nos. Otišla sam u NZU. Nakon pregleda su me hospitalizirali. Izvadili su mi krv. Nastavnik Cvito mi je rekao da mi je pao imunitet i da je to uzrok,preporučio mi je da pijem puno tekućine i čaj od kamilice. To je preporučio i liječnik NZU-a. Nastavnik Cvito mi je dao u injekciji neku tamno žutu tekućinu. Sad sam u 26.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 11.tjednu nastavne trudnoće iz kemije. Kosa mi je duga 156 cm.
6.2.2022.nedjelja
Ponedjeljak je 7.2.2022. U 27.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 12.tjednu trudnoće iz kemije sam. Ostavili su me u NZU u. Malo mi se pogoršala prehla:začepljen mi je nos i kišem. Slab mi je imunitet. Pijem čaj od kamilice.
7.2.2022.ponedjeljak
Jučer i danas mi je nastavnik Cvito dao u injekciji Orinazol. Orinazol je lijek koji pojačava imunitet, ubrzava rast kose od 1 g/grama za1 h/sat 1 cm poraste kosa i mnoge druge. U 27.tjedednu nastavne trudnoće iz biologije sam i u 12.tjednu nastavne trudnoće iz kemije. Kosa mi je u subotu bila duga 156cm, a danas 176 cm.
7.2.2022.ponedjeljak
28cm (progesteron) + 24cm(Merz tablete za nastavne trudnice) +4cm (inverzna masaža glave za brži rast kose) = 56 cm mjesečno poraste kosa.
7.2.2022.ponedjeljak
U 12.tjednu nastavne trudnoće iz kemije i 27.tjednu nastavne trudnoće iz biologije. Kosa mi je duga 167 cm.
Trebalo je tako biti.
156cm +20(Orinazol)= 176 cm porasla kosa.
8.2.2022.utorak
U 27.sam tjednu nastavne trudnoće iz biologije i 12.tjednu iz biologije s blizancima i iz kemije. Kosa mi je duga 183 cm. Nastavnik Cvito mi je napravio ultrazvuk i ukratko rekao je da je sve uredu. Nastavnica Jagoda mi je napravila ultrazvuk i rekla da beba iz matematike ne napreduje za 24 tjedan i da ćemo se moj prirodolog Cvitan, ona i ja dogovoriti za porod ako bude prijevreni i hitan. Nastavnik Cvito me ispitao biologiju i dobila sam 4.
Sanjala sam čudan san. Bila sam u wc u,u jednom trenutku sam se onesvijestila. Kad sam se probudila bili su samnom nastavnik Cvitan i babice su bile samnom, nastavnik Cvitan mi je radio vaginalni pregled, rekao mi je da sam otvorena 10 cm i da mi je pukao vodenjak iz matematike. Opet sam se onesvijestila. Probudila sam se nastavnik Cvitan mi je rekao da sam imala vaginalni porođaj iz matematike forcepsom i imala sam epiziotomiju.
11.2.2022.petak
ESTÁS LEYENDO
San nastavne trudničke noći Gimnazija 1
Ciencia FicciónMoja nastavna trudnoća iz predmeta kroz 4 godine/razreda gimnazije Prvi dio serijala San nastavne trudničke noći 2/San nastavne trudničke noći gimnazija.