Predivan porođaj iz matematike

12 0 0
                                    

Predivan porođaj iz matematike
Bio je 20.6.2022.g ponedjeljak. Na taj dan je bio dogovoren porod iz matematike. U 18:00 mi je bio pregled u NZU-u. Nastavnik Cvitan mi je napravio vaginalni pregled i bila sam otvorena 5 cm. Zbog toga sam prebačena u porođajnu salu. Dao mi je šampon Ozol. Stavila sam šampon na scapl i masira la 5 minuta. Nakon toga sam isprala šampon Ozol, ocjedila kosu i pustila je da se prirodno posuši na zraku. Inače mojoj kosi  je potrebno da se sama posuši 15 min. 25 min nakon nanošenja šampon Ozol počinje da djeluje. Meni se kosa  osušila prije nego je počeo djelovati šampon Ozol. Nastavnik Cvitan me prikačio na CTG. Pola sata kasnije bio mi je pun mjehur. Pošto sam bila na CTG-u stalno nisam se mogla ustati da odem do WC-a rekao mi je da će mi staviti urinarni kateter. Stavila sam noge na stalke za noge i on mi je stavio kateter. Nakon sat vremena me je otkačio od CTG-a i skinuo mi kateter. Nije mi bilo jasno zašto me je sad pustio, a prije nisam mogla poć na WC. To sam ga i pitala. Odgovorio mi je da sam morala biti na CTG-u 2 sata kako bi pratili otkucaje srca djeteta iz matematike. Pitala sam ga je li se mogu poć otuširat? On mi je rekao da mogu.  Oko 18:45 h sam osjećala bol. Nastavnik Cvitan je od ulaska u porođajnu salu je bio samnom. Podsjećao me na tehnike disanja.  Do tada ništa nisam osjetila čak ni trudove i ništa ne nije boljelo.  Par sekundi kasnije osjetila sam i napon.  Legla sam na plavi krevet sa stalnim za noge i stavila noge na stalke za noge. Obukao plavu kiruršku umiformu i stavio rukavice na ruke. Nakon 3 napona djevojčica iz matetike je izašla. Posteljica iz matematike je izašla 5 minuta kasnije. Nije bilo epiziotomije. Hvala Bogu🙏. Bebu iz matematike je pregledala nastavnica Jagoda 30 min kasnije i rekla da je sve uredu. Porođaj iz matenatike je prošao brzo, skoro bezbolno i bez epiziotomije. Nastavnik Cvitan me je pohvalio za porođaj. Djevojčica Jagoda iz matematike se rodila u ponedjeljak 20.6.2022.g u  19:00 h dugačka 55 cm i teška 4 kg.
20.6.2022.g ponedjeljak

San nastavne trudničke noći Gimnazija 1Where stories live. Discover now