Kako sam otkrila nastavnu trudnoću iz biologije 1.r. gimazije

18 0 0
                                    

Imam instagram. 3.9.2021. u petak dopisivala sam se s Josipom Cvitanom nastavni kom biologije u srednjoj školi Vela Luka. Zamolila sam ga da se prebacimo na Viber. Na Viber sam mu poslala pismeni test trudnoće iz biologije kojeg sam napravila 31.8.2021. i 1.9.22021. Rekla sam mu da me ne zove jer se ne mogu javit jer imam 2 dana puno obveza nego da mi odgovori putem poruke. On mi je odgovorio da se možemo dogovorit oko termina. Odgovorila sam mu ok..3.9.2021. u petak sam mu poslala poruku da me danas boljela glava i donji dio trbuha, pitala sam ga je li to može to bit znak nastavne trudnoće,to je bilo uvečer. Rekao mi je da napravim kućni test nastavne trudnoće iz biologije, da ga kupim u ljekarni NZU-a i da košta 5kn 1 test nastavne trudnoće. Sutradan 5.9.2021. u nedjelju sam kupila 2 testa nastavne trudnoće iz biologije koji su koštali ukupno 10kn. Napravila sam ih, oba su bila pozitivna, slikala sam rezultate i poslala ih nastavniku Josipu. Uvečer me je zvao na Viber, tad sam išla trčat. Prvo smo se upoznali. Pa mi je rekao:"Slala si mi testove trudnoće iz biologije" Rekla sam mu da bi mi trebalo da me pregleda zbog te potencijalne nastavne trudnoće. On mi je rekao:"Možemo dovorit termin za ponedjeljak 6.9.2021. u 15:00. Ja sam rekla:"Ok može." Poslao mi je na Viber da mi je pregled u ponedjeljak 6.9.2021. u 15:00.
3.9.2021.petak i 4.9.2021.subota
U ponedjeljak 6.9.2021. mi je bio pregled kod nastavnika Josipa Cvitana. Prvo smo se upoznali. Zatim smo razgovarali o tome što me muči, a to je bilo da li sam trudna iz biologije. Dala sam mu svoju nastavnu anamnezu, to su bolesti gradiva koje imate, prethodne nastavne trudnoće i porodi... Izvadio mi je krv i poslao na analizu. Potom mi je napravio ultrazvuk i rekao da je sve uredu s nastavnim reproduktivni organima i da sam trudna iz biologije . Također mi je rekao da je sve uredu s nastavnim jajnicima i da nastavni policistični jajnici uzrokuju neplodnost i da sam imala sreće. Kad su došli nalazi rekao mi je da imam nedostatak vitamina, minerala i proteina u krvi i da ću zbog toga piti Merz tablete za nastavne trudnice iz predmeta 2 puta dnevno. Rekao mi je da je sljedeći pregled 24.1.2021. u ponedjeljak i da će mi na tom pregledu napraviti nastavni Papa test i kolposkopski pregled. Drugo polugodište nam je biologija. Začeće iz biologije je bilo 9.8.2021., a porod će biti 29.8.2022.,dakle biti će prenesena nastavna trudnoća iz biologije.
7.9.2021.uto

San nastavne trudničke noći Gimnazija 1Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora