4.mjesec nastavne trudnoće iz kemije i 8.mjesec nastavne trudnoće iz biologije

31 0 0
                                    

Ispričati ću vam što se dogodilo samnom protekla 2 tjedna. Danas je 2.3.2022.srijeda,u 30.sam tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 15.tjednu nastavne trudnoće iz kemije. Moram prvo da skupim sve utiske.
17.2.2022.četvrtak
Imala sam infakt iz biologije nakon izolacije i online nastave koja je počela u srijedu 16.2.2022. Danas je 28.2.2022.ponedjeljak i dobro sam.
Bio je ponedjeljak 21.2.2022. Bila sam u 27.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 14.tjednu nastavne trudnoće iz kemije. Kosa mi je bila duga 187cm. Spavala sam s Lucijom Tomas, Danijelom Valentić u vikendici i mislile smo zajedno provesti praznike koji su trajali tjedan dana. Planirale smo u utorak to jest sutradan ići u Split zajedno s Danijelinim roditeljima. Bilo je jutro kad se to desilo. Probudila sam se i bolje lo me u donjem dijelu trbuha i trgnula mi je lijeva noga. To je trajalo pola sata. Zamolila sam cure da pozovu taxi i da idem u NZU. Međutim počelo mi se vrtjeti u glavi i onesvijestila sam se. Probudila sam se u ambulanti NZU-a. Nastavnik Cvito je bio uz mene. Napravili su mi GEKG iz biologije i izmjerio mi je nastavnik Cvito prosjek. Opet mi se zavrtio u glavi i onesvijestila sam se. Probudila sam se u angiosali. Nastavnik Cvitan je bio uz mene , na sebi je imao svijetlo plavo odijelo kirurško i plavu olovnu pregaču kao zaštitu od rengenskog zračenja. Zaspala sam. Nastavnik Cvito i Cvitan su bili uz mene, nastavnik Cvitan mi je rekao da je intervencija prošla dobro, a nastavnik Cvito mi je dao 7g antiandrogena i progesterona. Kosa mi je duga 194 cm.
18.2.2022.petak
Nastavnik Cvito i Cvitan su mi preporučili da nakon infakta iz biologije perem kosu mjesec dana 2 puta tjedno šamponom Orinatozol.
18.2.2022.petak
My Instagram story
Na Instagramu se zovem Lučiana K. Rapunzel. Tamo objavljujem slike svoje rapunzel kose i novosti vezane za moju nastavnu trudnoću u gimnaziji iz biologije, matematike i kemije. Ja sam gimnazijski rapunzel.
20.2.2022.nedjelja
Sinoć sam opet završila u NZU-u. Bilo mi je loše i bolje lo me grlo od jučer. Kad sam se probudila nastavnik Cvitan i Cvito su bili uz mene. Nastavnik Cvito mi je dao 7g antiandrogena i progesterona. U 29.sam tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 14.tjednu nastavne trudnoće iz kemije. Danas je 21.2.2022 ponedjeljak.
21.2.2022.ponedjeljak
U utorak 23.2.2022. sam završila u NZU. Bila sam u 14.tjednu nastavne trudnoće iz kemije i 29.tjednu iz biologije. Imala sam bol u donjem dijelu trbuha gdje se nalazi nastavna maternica. Nastavnik Cvito i Cvitan su mi rekli da s blizancima iz biologije nešto nije uredu. Rekli su mi da se korion u kojem se nalaze blizanci iz biologije pretvara u ljusku. Bila sam trudna iz kemije i biologije s 2 ploda,bila je 2 jajčana nastavna trudnoće. Iz biologije su bili dvojajčani blizanci. Rekli su mi da su to porođajni trudovi kako bi to jaje izašlo.  30 min kasnije nastavnik Cvito je ručno izvadio jaje u kojem su blizanci iz biologije.
23.2.2022.srijeda

srijeda

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

11.2.2022.u petak kada sam bila u 27.  tjednu iz nastavne trudnoće iz biologije.
Dobila sam 4 iz biologije, ispitao me nastavnik Cvito.
24.veljače 2022.četvrtak
Kosa mi je duga 201 cm.
194+7g progesterona za 7 h 7 cm=201 cm.
25.2.2022.petak
Jučer 2.3 2022.u srijedu tokom noći sam imala Braxon-hiks kontrakcije ili lažne trudove. Trajalo je nekih 15 min. Još uvijek osjećam pritisak u donjem dijelu trbuha. U 30.sam tjednu nastavne trudnoće iz biologije i u 14.tjednu iz kemije.
3.3.2022.četvrtak
Kosa mi je duga 208 cm.
10.3.2022.četvrtak

San nastavne trudničke noći Gimnazija 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora