Porod iz kemije 29.8.2022.g
28.8.2022.g kad sam bila u 40.tjednu nastavne trudnoće iz kemije mi je bila u 16:00 h kontrola. Taj dan ništa nisam osjećala do popodneva kad su počeli bolovi u donjem djelu trbuha. Na CTG-u se pokazalo da su to trudovi iz kemije.
Nastavnik Cvito me je držao 1 sat na CTG-u, stavio mi je urinarni kateter, podsjećao na tehnike disanja i da pijem vodu. Oko 3h ujutro 29.8.2022.g sam osjećala naglu vrućinu i žeđ. Kad sam se napila vide otišla sam do WC-a i imala što i da doživim posteljica iz kemije mi je izašla prije nego što bi trebala. Nastavnik Cvito i Cvitan su bili samnom za svo to vrijeme. Neću spominjati detalje svega toga jer se i ne sjećam baš svih detalja, samo ću neke navesti. Nastavnik Cvito je rukama izvadio bebu iz kemije iz moje rodnice, a nastavnik Cvitan je radio naljrganjr na trbuh da bi beba što prije izašla jer je posteljica vani, a kad je posteljica vani treba bebu poroditi u roku od 10 minuta. Nisam imala epiziotomiju. Dječak Cvito se rodio 29.8.2022.g u 4:25 h težak 4.5 kg, dug 55 cm. Ujutro oko 7 h sam se probudila, obavila jogu za brži rast kose i osobne higijenske poslove. Nastavnik Cvito je došao kad sam završila sa svim navedenim. Pitao me kako se osjećam. Cijeli dan je bio oko mene. Valjda nisu imali puno učenica. Rekao mi je da ću biti hospitalizirana najmanje 3 dana, da zavisi kako se budem osjećala.
Danas je 30.8.2022.g, kosa mi je duga 120 cm zbog korištenja 10 tjedana kokosovog ulja 2 puta tjedno i držanja 12 h i više na njoj.
15.7.2022.g petak
CZYTASZ
San nastavne trudničke noći Gimnazija 1
Science FictionMoja nastavna trudnoća iz predmeta kroz 4 godine/razreda gimnazije Prvi dio serijala San nastavne trudničke noći 2/San nastavne trudničke noći gimnazija.