San:Nastavni porođaj iz biologije 2
Bilo je oko 14 sati kad me je nastavnik Cvito pregledao i rekao da sam otvorena 5 cm. U 16 sati sam osjetila potrebu da se napinjem i prvi put sam osjetila bolove. Pozvala sam nastavnu medicinsku sestru koja je pozvala nastavnika Cvitu. Bila sam spojena za CTG koji se nalazi otprilike pola metra ispred kreveta i pokrivena tamno zelenom plahtom. Tada je došao nastavnik Cvitan. Nastavnik Cvito me je pregledao i rekao da opipava glavu. Zamolila sam nastavnika Cvitana da me drži za ruku. Rekla sam nastavniku Cviti da me boli i zamolila da mi daju epidural. Nastavnik Cvito mi je rekao da mi ne treba epidural i da ću rodit za 5 minuta,a nastavnik Cvitan da će sve biti gotovo za manje od 10 minuta (valjda je mislio na porođaj djeteta i posteljice). Nastavnika Cvitana sam držala za obje ruke,objasnit ću vam kasnije i zašto. Još jednom sam se napela i dječak iz biologije Cvitan se rodio 16:13 sati. Imala sam i epiziotomiju. Manje od 5 minuta nakon rođenja dječaka je izašla i posteljica iz biologije. Nastavnik Cvito mi je dao anesteziju. Zaspala sam. Nastavnik Cvitan mi je za to vrijeme zašio epizitomijsku ranu. Za 30 minuta sam se probudila. Nastavnik Cvito je bio uz mene.
Da objasnim zašto sam držala nastavnika Cvitana za obje ruke. Čula sam od drugih učenica da radi nalijeganje na trbuh ili Kristellerov zahvat koji se izvodi tako da se rukama pritišće na donji dio trbuha kako bi ižašla beba. Posljedice mogu biti ruptura crijeva, maternice, međice i infakt gradiva iz biologije i infakt miokarda ili nastavne maternice, to mi je rekao prof. Toni Šale.
8.5.2022.g nedjelja
BINABASA MO ANG
San nastavne trudničke noći Gimnazija 1
Science FictionMoja nastavna trudnoća iz predmeta kroz 4 godine/razreda gimnazije Prvi dio serijala San nastavne trudničke noći 2/San nastavne trudničke noći gimnazija.