Kako se osjećam?
Neki dan kad je ujutro bila grmljavina i kiša beba iz matematike, a naročito beba iz kemije su se stalno micale i teruckale. Ništa se specijalno ne dešava. Kosa mi je duga 128cm. Od 100 cm do 128 cm porasla mi je kosa zbog Merz tableta za nastavne trudnice 24 cm i zbog inverzne masaže glave za brži rast kose 1 put mjesečno svaki danu tom tjednu 5 minuta 4 cm. Ova školska godina je počela 6.9.2021.g, a završava 21.6.2022.g. Danas sam bila trčati do NZU-a. Tamo sam na klupi napravila Kegelove vježbe 16/23. U utorak 7.6.2022.g sam imala dop iz kemije to jest nastavnik Cvito mi je držao instrukcije. Dogovorili smo se taj dan kad ćemo se nać. I na zakazani termin smo se našli i on mi je objasnio zadatke. Prvo što me je pitao kad smo počeli jest što me muči. U 28.tjednu nastavne trudnoće iz kemije sam,termin poroda iz kemije je 28.8.2022.g. Nosim dječaka iz kemije i zvat će se Cvito. Termin poroda iz matematike je 28.8.2022.g, to smo nastavnica Jagoda i ja dogovorili taj termin. Malo me strah poroda iz matematike jer to će bit prenešena nastavna trudnoća i najvjerojatnije će mi raditi epiziotomiju od koje oporavak traje 10 dana. Za to vrijeme ja moram bit u NZU-u. Na porodu iz biologije iako mije bila prenešena nastavna trudnoća iz biologije, nije mi rađena epiziotomija. Porađala me babica ili primalja. Nastavnik Cvitan me držao za ruku na moju molbu.
11.6.2022.g subota
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći Gimnazija 1
Science FictionMoja nastavna trudnoća iz predmeta kroz 4 godine/razreda gimnazije Prvi dio serijala San nastavne trudničke noći 2/San nastavne trudničke noći gimnazija.