~6~

125 11 71
                                    

Pov Roxy

Poszłam do kuchni coś zjeść. Wzięłam jajka z lodówki i zrobiłam jajecznicę. Usiadłam do stołu i patrzyłam na drzwi od pokoju chłopaków.

Kiedy się otworzyły zauważyłam jak Dream i  George idą zaspani.

- Czemu jesteście tacy...niewyspani? - zapytałam

- Nooo tak jakby oglądaliśmy seriale całą noc- odpowiedział mi Clay wzdychając. - W ogóle ile ty masz lat?

- Mam 17 lat.

- Serio? Myślałem że 14 - zaśmiał się Dream.

- Ta bardzo śmieszne - powiedziałam z irytacją - A co oglądaliście?

- jakby to powiedzieć...

- My little pony - odpowiedział George.

Po chwili patrzenia na chłopków zaczęłam się śmiać.

- Ile wy macie lat, że wy to oglądacie?

- Ja 21 a George 25 - powiedział Dream.

- Macie jajecznicę na patelni. - powiedziałam im.

Kiedy zjadłam odłożyłam talerz do zlewu i poszłam do pokoju.

Pov George

- Toooooo co będziemy robić cały dzień? - zapytał się mnie chłopak.

- Będziemy oglądać filmy... Co ty na to?- zapytałem Dreama.

- Okej - odpowiedział mi - chodź zaniosę cię do salonu misiu <3.

Kiedy byliśmy w salonie wziąłem pilota i zacząłem szukać jakiegoś filmu. W pewnym momencie ktoś zabrał mi pilota. Była to Roxy.

- Ej co ty robisz? Szukałem filmu.

- Ja znam taki fajny film jaki możemy obejrzeć {Od Autorki: chyba każdy już wie o jaki film chodzi 😏}

Dziewczyna włączyła jakiś film. Popatrzyłem na tytuł "Tamte dni tamte noce".

Oglądając go byłem przytulony do Clay'a a on do mnie. Roxy co jakiś czas na nas patrzyła, uśmiechając się przy tym.

W pewnym momencie zrobiła nam zdjęcie i do kogoś je wysłała. Popatrzyłem jej kątem oka do telefonu. Wysłała to zdjęcie do Sapnapa.

Lekko się zarumieniłem i wróciłem do oglądania. Po chwili Roxy wyszła do swojego pokoju, a ja zostałem sam z Dreamem.

Chłopak popatrzył na mnie i złączył nasze usta w pocałunku. Odwzajemniłem pocałunek. Po chwili zaczęliśmy się lizać.

Co jakiś czas słyszałem piski z pokoju dziewczyny. Roxy chyba nas nagrywała.
Zadowolona zamknęła się w pokoju i nie wychodziła z niego przez 2 godziny.

Przez ten cały czas było słychać jak piszczy i z kimś rozmawia.

                       °π Time Skip π°

Rano poszedłem do kuchni. Dream jeszcze spał. Gdy wyszedłem z pokoju zauważyłem Roxy, która była cała zapłakana a w ręce trzymała telefon.

- Co się stało? - Podbiegłem do niej

Dziewczyna nic nie odpowiedziała tylko pokazała mi wiadomość.

Nieznany numer

Hej Roxy
Pamiętasz mnie? Wiedz, że dalej chce się zemścić, więc nie ważne gdzie się schowasz i tak cię znajdę. Pamiętaj że i tak przyjaciół nie masz więc nikt cię nie będzie szukał.
Będę na ciebie czekać jutro w parku o 23:30. Jak nie przyjdziesz to pożałujesz.
                                 
                     Twoja stara przyjaciółka Nicola
                   

                                 #$&$#

Witam w kolejnym rozdziale

Mam nadzieję że się podobał

Dziękuję za wszystkie gwiazdki i komentarze.

Kc was wszystkich <3

Nie wiem kiedy pojawi się następny rozdział

Ze względu na szkołe mogą one pojawiać się rzadziej

To tyle narazie

Bayoo <33

Dziwne Spotkanie ×|•{DNF}•|×[ZAKOŃCZONE NA ZAWSZE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz