~1~

315 14 126
                                    

❗❗❗ Najpierw przeczytaj Opis❗❗❗

Pov George

Siedziałem przed komputerem odpalając Minecraft, ponieważ umówiłem się z przyjaciółmi. Wszedłem na serwer DreamSMP. Popatrzyłem na discorda i zauważyłem, że Dream jest na kanale, więc postanowiłem do niego dołączyć.

-Hej Dream.

-Hej George - odpowiedział mi chłopak- chcesz pograć?

-Jasne.

Grałem z Clay'em chyba 4 godziny. W pewnym momencie dostaliśmy wiadomość z discorda od Tommy'ego.

Od TommyInnit
- Cześć ludzie, zapraszam was w sobotę do mnie na imprezę. Wszyscy są zaproszeni nawet ty Techno.

Od WilburSoot

- Ja przyjdę

Od Nihachu

- ja też z chęcią przyjdę

Od Technoblade

- zastanowię się

Zastanawiałem się chwilę czy iść czy nie iść. Moje myśli przerwał mi głos mojego przyjaciela.

- Idziesz na tę imprezę?

- Chyba tak...- zawahałem się odpowiadając chłopakowi - a ty?

- Jak ty idziesz to ja też - odpowiedział stanowczo chłopak - chce cię zobaczyć misiu~

- DREAM - krzyknąłem na chłopaka lekko się rumieniąc.

- No co - powiedział chłopak - jak nie podoba ci się gdy tak do ciebie mówię to poprostu powiedz.

- Ja... No ten... Nie musisz iść się pakować - powiedziałem żeby nie odpowiadać na pytanie, no bo w sumie, lubię gdy Clay tak do mnie mówi.

- Masz rację muszę iść - odpowiedział mi chłopak- do zobaczenia misiu.

Już nic mu nie odpowiedziałem. Wstałem od komputera i poszedłem do kuchni coś zjeść. Otworzyłem lodówkę a w niej pustka (no kto by się spodziewał). Zamknąłem lodówkę i spojrzałem na zegar, była godzina 21:37.

Nudziło mi się, więc postanowiłem pójść na spacer do parku. Wziąłem czarną bluzę, założyłem buty i wyszedłem z domu.

Zbiegając ze schodów wbiegła we mnie dziewczyna. Miała brązowe włosy i zielone oczy a ubrana była w czarną bluzę z kapturem, szare jeansy z dziurami i szaro- białe trampki.

- P-przepraszam - powiedziała dziewczyna przestraszonym głosem

- Nic się nie stało - odpowiedziałem jej. Zauważyłem że dziewczynie spływa krew po ręce. - Co ci się stało w rękę.

- N-nic - odpowiedziała

- No dobrze, a jak masz na imię?

- Jestem Roxy - odpowiedziała dziewczyna

- Ja mam na imię George. Chodź do mojego mieszkania to opatrzę ci te rany - zaproponowałem jej.

- Dobrze.

Zaprowadziłem Roxy do mojego mieszkania. Poszedłem do łazienki poszukać apteczki. Gdy ją znalazłem wróciłem do dziewczyny która siedziała w salonie na kanapie.

- Pokaż ręce - powiedziałem

Gdy Roxy podwinęła rękawy zobaczyłem cięcia na jej ręce. Bardzo dużo cięć.

- Czy ty się tniesz? - zapytałem dziewczyny
- Ja... T-tak - odpowiedziała

- Czemu? Czy ktoś cię krzywdzi?
- T-tak, mój tata mnie bije.
- Opowiesz mi dlaczego on cię bije? - zapytałem się dziewczyny. Boże brzmię jak jakiś pedofil.

- Kiedy miałam 7 lat on z-zabił moją m-mamę. Od 3 lat się tnę bo już nie wytrzymuje psychicznie i fizycznie.
- Przykro mi...
- Dlaczego ci przykro? Przecież to nie twoja wina.

Gdy jej słuchałem wpadłem na pewien pomysł.
- Słuchaj, chciałbyś może u mnie zamieszkać? - zapytałem
- N-naprawdę mogę...
- Jasne, bo i tak mieszkam sam.
Dziewczyna już nic nie powiedziała tylko mnie przytuliła.

•×Time Skipו

Roxy wróciła do swojego mieszkania po rzeczy. Ja w tym czasie zrobiłem dla niej miejsce w pokoju gościnnym. Kiedy dziewczyna wróciła rozpakowała się i poszła spać. W sumie ja też się położę bo jest już 1:23.

Kiedy prawie zasnąłem przypomniało mi się, że za dwa dni jest impreza u Tommy'ego. Chciałabym iść ale nie mogę zostawić dziewczyny samej w domu, bo jeszcze by sobie coś zrobiła.

Po 10 minutach myślenia napisałem do Tommy'ego.

Do TommyInnit

- Hej Tommy. Mogę przyjść z kimś na tę imprezę?

Od TommyInnit

- Jasne spoko.

Do TommyInnit

- Dzięki

Odłożyłem telefon na szafkę nocną i zasnąłem.

#ו••×#
Witam wszystkich którym chciało się to czytać.
Ja wiem że ta książka nie jest jakoś zbytnio ciekawa ale postaram się żeby wam się spodobała

(uwierzcie mi polubicie jeszcze Roxy)

To tyle
Następny rozdział pojawi się albo dzisiaj wieczorem albo jutro

Bayoo <33

Dziwne Spotkanie ×|•{DNF}•|×[ZAKOŃCZONE NA ZAWSZE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz