Capitolul 35

226 19 2
                                    

Odata ajunsi la cabana am avut grija sa nu uitam nimic in timp ce am impachetat sa plecam acasa.Probleme nu se intampla oricui trebuie sa fim acolo nu-i asa?Fugeam linistito destul de incet apropo iar dintr-o data o camioneta apre de nicaieri si il loveste pe Levi din plin.Era un vampir.A ras si a fugit dupa care eu am mers repede apre Levi.Sangele curgea pe spatele lui.
-Levi!!!!!Nuuuu!!!am tipat eu si am format repede numarul bunicului.
-Ajutati-ma!!!Levi e ranit si nu pot face nimiic!!am zis eu plangand in hohote si strigand.In acurt timp familia mea era aici si l-au luat usor pe Levi.Am hotarat sa nu ii spunem familiei luiStateam in bucatarie in timp ce in camera mea se intampla totul.Levi urla dedurere ceea ce imi sfasia inima.Ethan si Nick au venit la mine imbratisandu-ma si am auzit un nou strigat de al lui Levi care m-a facut sa izbucnesc in lacrimi.
-Shh...a zis Ethan..
-Va fii bine..a zis Nick si eu m-am cutremurat,Carlisle a coborat jos si eu am sarit in picioare.
-E ok Shay.E ok.a zis el imbarbatandu-ma
-Ma duc la el.am zis eu si am urcat dar Carlisle a vorbit.
-Doarme.Ar fii bine sa nu il trezesti.Si imi pare rau de ce o sa vezi.Am intrat in camera si ce am vazut a lasat rauri de lacrimi sa cada.Levi era tot bandajat iar pe sub bandaje se puteau vedea vanataile.Buzele lui erau uscate si el era transpirat parul lui negru fiind putin slinos.Uram sa il vad asa.Pur si simplu uram asta.Trebuie sa aflu cine e acel vampir si sa il omor pentru ce a facut.V-a plati cu varf si indesat pentru ce i-a facut lui Levi.M-am dus la el si am incercat sa il racoresc.Stiam ca ii place.am inceput sa plang usor si am iesit afara pe geam.Stiam ca se va trezi dar nu e ok sa iti vezi dragostea la pat aratand oribil stiind ca pe dinauntru o doare.Nu ma puteam abtine.Lacrimi amare imi brazdau fata.Am auzit un scancit.Am inchis ochii.
-Shay...a zis usor
lwvi din pat.Eu m-am ridicat si am sarit la geam.Am intrat in camera.El se uita prin camera si scancea.Am mers langa el.
-Sunt aici...am zis eu usor cu vocea tremuranda.El mi-a pus mana sub ochi si a sters lacrimile cadeau din ochii mei.
-Nu plange iubito...Nu plange dragostea mea...a zis elmsineu am inspirat mirosul palmei lui.
-Nu e vina ta..a zis el usor parca citindu-mi gandurile.
-Te iubesc mult Levi...
-Si eu te iubesc...Foarte mult...Dar trebuie sa iti spun daca nu vii mai aproape sa ma saruti s-ar putea sa vin eu la tine.a zis el si eu am ras sarutandul dupa acea cu multa dragoste.

Noul CullenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum