Stand in bratele lui Levi era foarte linistitor.Insa frica pe care o aveam era insuportabila.De ce aveam frica asta?De ce!!Nu am de ce sa imi fie frica!!Ugh...Trebuie sa ma antrenez!M-am ridicat si Levi parea confuz.Am mers jos si am vorbit cu Jasper si ceilalti baieti si au acceptat.Am mers sus si am luat un trening pe mine coborand jos.Lupte corp la corp contra lupilor.Super..Poate ca de asta imi este mie frica.Am inspirat adanc si am mers in centru alaturi de Jasper si Edward.Haita era in spatele nostru.La momentul de fata noi eram cei mai puternici dintre vampiri.Eu eram deoarece puteam citi gandurile la fel ca bunicul si stiam ce miscare aveau sa faca.
-Vom avea 3 lupte deocamdata.a zis Jasper
-Senzatie de deja-vu Jasper!a zis Edward razand facandu-ma si pe mine.
-Prima lupta.Shay si....hmm.Voluntari?a zis Jasper si un lup maroniu pe care nu il cunosteam a inaintat.
-Haide Levi!Stim ca iti e frica dar e mult mai puternica decat crezi.a zis Edward si Levi si-a ascuns capul intre labe facandu-ma sa zambesc.M-am intors catre lup.
-Nu ma menaja straine.am zis eu cu o voce grava si e a scos un marait.A inceput sa inainteze rapid si eu am sarit evitandu-l.L-am prins de picior si l-am tras pe sub mine reusind sa il prind de coaste.
-Niciodata sa nu intorci spatele inamicului.am zis eu in urechea lui duoa care i-am dat drumul si el a ajuns pe pamant.
-Urmatorul!am zis eu si am mers langa Levi care se uita la mine cu ochii lui mari.Mi-am pus capul pe gatul lui si am inchis ochii.Era atat de cald.Era ceva ciudat in preajma.M-am ridicat instantaneu.M-am uitat in imprejurimi.
-Opriti totul!am tipat eu
Mi-am incordat pumnii.Stiam mirosul asta..
-Shay!Fugi!!!a tipat Edward si atunci mi-am dat seama si frica si-a facut loc in corpul meu
-Jane..am marait eu
-Toata lumea in spate acum!!am tipat eu la lupi si ei m-au ascultat.
In scurt timp ceea ce m-am asteptat sa vina era aici.Durerea.Am incercat sa rezist dar in scurt timp eram in genunchi.Secundele treceau din ce in ce mai greu dar durerea a disparut.La dracu cu ea.Mereu fuge.Mereu...Niciodata nu se lasa cu o lupta corecta.M-am ridicat incet si am trantit pumnii de pamant.
-O sa platesti intr-o zi...O sa platesti Jane...am zis eu printre dinti.
M-am uitat in spate la familia mea.
-Inapoi la lucru.am zis eu si m-am ridicat cu cateva scancete.Trebuie sa imi salvez familia.Trebuie...
CITEȘTI
Noul Cullen
FanficEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.