Capitolul 11

474 23 0
                                    

Acolo erau tti memtii familiei mele.Toti insirati desigur pe la diferite magazine.
Am mers la alice iar Levi a mers cu fratii mei sa isi caute costum.
Am mers prin diferite magazine si toti si-au gasit o rochie.Toti inafara de mine desigur.Am cautat si am tot cautat pana cand perfectiunea mi-a facut cu ochiul.Era o rochie superba cu un fel de corset negru,cu decolteul in forma de inima,cu o bareta din cristale si de la brau pana in jos era din voal roz.Era superba!(aveti imagiea sper sa fii scris corect)
Am mers in magazin si am cumparat-o imediat dupa ce am probat-o.
-Ohh doamnee!Iti vine superb!a zis Bea
Ea avea o rochie neagra normala.Nici prea lunga nici prea scurta.Tamara avea una rosie, cu modelul la fel ca al lui Bea.Aveam o rochie unica.Si ma simteam bine.Alice mi-a adus jiste pantofi cu toc negrii.Cu tocul de 15 cm.Stiu ca pot sa mor pe ele dar din fericire ma descurc perfect.Si acum voi fii putin mai inalta.
Am terminat cumparaturile.Alice ne-a spus sa mergem spre baieti la standurile de mancare.Nu aveam pifta de mancare.Aveam impresia ca ceva ma urmareste.M-am asezat langa Levi care a zambit cand m-a vazut.
-Imi arati rochia?a zis el si eu am zambit strengareste.
-Surpriza.
-Pai si de unde stim ca ne potrivim?a zis el
-A avut Alice grija de asta!am zis u si el a oftat lasandu-se invins.
-Vrei sa manaci?a zis el si eu am dat din cap dezaprobator.
-Nu multumesc!an zis eu
-Esti ok?a zis el si s-a apropiat de mine.
-Da sunt ok!am zis eu si i-am plasat un sarut scurt.El mi-a zambit dupa care s-a pus sa manance.An azut o umbra dupa colt.
"Bunicule!Ia-o pe Alice!Trebuie sa mergem sa vedem ceva..am zis eu si el s-a uitat la mine.A dat din cap aprobator si s-a ridicat.
-O sa merg cu bunicul si Alice.Orixe s-ar intampla stai aici cu toti si nu spune nimic okay?am zis eu udor la urechea lui Levi.Sl s-a uitat la mine ingrijorat.I-am sarutat obrazul dupa care m-am ridicat.
-Nu iti face griji.Voi fii bine.am zis eu si am plecat cu Alice si Edward.
-Nu stiu ce se intampla!a zis Alice.
-Eu aud un gand in plus.
-Si eu simt ca cineva ma urmareste!am zis eu si ei s-au uitat la mine.
-Cum de stii asta?a zis bunicul.
-Nu stiu.Simt ceva ca di cum cineva vrea ceva...am zis eu si dintr-o data un val de durere m-a surprins incat m-a pus la pamant.Nu am putut sa scot niciun sunet.Tot ce puteam sa fac era sa marai.Am trantit palma de pamant si am cazut.
-Jane!au spus amandoi deodata.
-Bella!a strigat bunicul
Intr-un minut am simtit cum durerea se frange.Toata lumea ma striga.nu ma puteam misca.Simteam cu. Ceva umbla prin mine.Ceva ce nu am mai simtit.Frica.
-Lasati-o.a zis bunicul
E in soc.a zis
-Shay?am auzit vocea lui Levi si atunci m-am uitat la ei din nou.Dar acea durere a revenit.Numai pe mine.
-Shay!Faceti ceva!a zis Levi.
-Daca tot vrei sa ma ranesti!De ce nu te arati!!am zis eu maraind de durere.Atunci s-a amplificat.Si a disparut din nou.De datat asta de tot.
Am trantit palma de pamant si am format un mic cutremur.Fata de ce puteam face eu.
-Shay?Shay esti bine?am auzit vocea lui Levi.
-Cred...am zis eu si am incercat sa ma misc
-Asupra voastra celor cu sange are efect mai mare...a zis Edward.
-Dar cum a stiut ca e aici...niciunul din noi nu a stiut.
-Poate ca are un alt dar..a zis Rosalie.
-Cum ai realizat asta?a zis Edward
-Nu stiu sincer am auzit o soapta oriunde mergeam di nuera de la auz.Parca era in capul meu.Dupa am simtit prezenta.Si fe acolo te-am cautat pe tine.
-A patit exact cum pateam eu cand am devenit vampir.a zis bunicul
-Crezi ca...a zis bunica
-Da.Poate citi ganduri!a zis bu icul si eu am facut ochii mari.
-Cum?am zis eu
-Exact cum ai auzit!a zis el si eu deja credeam ca ziua asta e cea mai ciudata.Adica...Am un nou dar!!Cat de super!!!!

Hey!Acesta e caputolul bonus!!Sper sa va placa pentru ca onsa mai scriu abia sambata si duminica!!Va iubesc pufoseniilor!!!!

Noul CullenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum