Dupa inca o zii de stat langa Levi a trebuit sa ma duc sa dorm.Duoa ce m-am trezit Levi mi-a trimis mesaj sa merg la el pentru ca e vindecat acum.Avem nevoie de putina intimitate spune el.Intru in camera si incui usa dupa instructiunile sale.Nu era in camera.Am mers inainte spre pat si doua maini si-au facut aparitia pe talia mea.Pana si draperiile erau trase mi-am dat seama.Levi mi-a dat parul la o parte de pe gat si mi-a sarutat pielea de marmura.Am inchis ochii.El m-a intors cu fata spre el si m-a sarutat destul de tamdru.Dar eu nu aveam nevoie de tandrete.Nu cand se purta asa.
-Stii ca nu putem face asta aici nu?am soptit eu usor
-Stiu...si nu o vom face a zos el si eu am sarit la propriu pe el inconjurandu-mi picioarele in jurul lui el prinzandu-ma de coapse.A mers spre pat.Mainile mele erau in parul lui.Ne-am lasat usor pe pat insa nu am rupt sarutul.Aveam nevoie de aer sau mai bine zis el avea dar pentru un minut ne-am uitat in ochii unul altuia si nu vorbeam.Era o telepatie.
-Te iubesc...Si am sa te iau de sotie...Cat de curand...a zis el
-Nu te grabi...Oricum avem o eternitate impreuna...Nimic nu ne desparte...am zis eu si el a zambit.
-Nimic.a zjs el si m-a sarutat din nou apasat fiorii mici apara d in corpul meu.Am stat acolo si linistiti am vorbit lucruri fara sens.Cat de bucurosi eram ca am terminat treaba cu scoala si cum ca nu va mai trebui sa ne chinuim cu ea.El m-a luat in brate strangandu-ma la pieptul sau cu capul sprijinit de al meu.
-Nu stiu de ce ni se intampla numai noua asta...as vrea sa avem. Viata normala.Tu si eu...Ca niste oameni normali..Iubindu-ne...a zis el si eu am ras
-Stii ca nu e posibil.Si in plus.Asta ne arata dragostea.Suntem nemuritori.Asta e viata noastra.Suntem meniti sa fim asa.
-Adevarat si asta.a zis rl si m-a sarutat apasat.
As putea fce asta toata ziua.Sa il sarut pe Levi...
CITEȘTI
Noul Cullen
FanficEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.