Cand am ajuns acasa tot ce am fcut a fost sa exersez cu sa aud gandurile mai bine.Si Edward a spus ca noul meu dar este telepatia.A zis ca sunt mult mai avansta decat el eu putand sa blochez celelalte ganduri si sa ascult doar unul.Ceea ce el nu prea putea sa o faca.Noi vorbeam prin ganduri.
-Reusiti?a zis Alice
-Da.Il aud foarte bine!am zis eunsi ea a zambit si a batut din palme.
-Ea este mult mai avansata!Poate bloca un gand daca nu vrea sa il auda.a zjs el si eh am zambit dupa care am cascat.
-Haide!Fugi la somn!am eu grija sa nu se uite Levi la rochia ta!a zis Alice si eu a. Chicotit dupa care am urcat sus.
Levi avea camera langa a fratilor mei.Nu puteam dormi.Dar ii auziem gandurile.Vroia sa stie ce rochie o sa port.Sa se pregateasca pentru soc.Ei bine chiar asta va primi.
-Levi!Te aud!!am zis u mai tare si el a inceput sa se panicheze.
"La dracu am uitat de telepatie!Hei iubito ce faci?a zis el razand.
-Pai stii ar fii mai bine daca ai veni aici!am zis eu si l-am auzit pe tata zicand
-NUUUU!!!!
"O sa vin!dar nu stiu sigur cum...a zis el
"O sa il distrag eu pe Jacob.a zis bunicul si eu am raspuns."
"Mersi bunicule!"
In doua minute Levi era la mine in camera si eu i-am sarit in brate.
-Mi-a fost dor de tine..am zis eu soptit ca tata sa nu ma auda
-Si mie!a zjs el dupa care mi-a dat un sarut lung si pasional.M-a lasat pe pamant dupa care ne-am unit fruntile.
-Asta imi aminteste de bunica si bunicul doar ca ei nu trebuiau sa sopteasca.am zis eu si el a chicotit incet.
-Mdaa..e mai romantic asa!a zjs el si mi-a mai dat inca un sarut lung.
Am observat sa eu inca nu ma schimbasem asa ca m-am dus la sifonier si mi-am luat o perechede pantaloni scurti si un maieu.Cu Levi langa mine nu ma gandesc la frig.
M-am dus la baie unde m-am schimbat dupa care m-am dus langa el pe pat.
-Nu pot sa dorm fara tine.am zis eu si m-am cuibarit in bratele lui.
-Pai o sa dormi pentru ca i sa il oblig pe Jacob sa ma lase aici.a zis el si mi-a sarutat fruntea.
-Te iubesc!am zis eu si i-am sarutat lunia maxilarului
-Si eu te iubesc!a zis el si mi-a sarutat crestetul capului.Si-a infasurat bratele in jurul meu ca intr-o inchisoare.Am adormit repede.
Dimineata m-am trezit cu parul lipit de frunte si gat.Imi era prea cald.Levi dormea.Am incercat sa ies din bratele lui dar fara nicio sansa.Cand am incercat a doua oara am cazut jos.
-Shay?a zis em simnoros
-Da?am zis eu de jos
-Ce faci?a zis el
Eu imi uscasem umpic parul cu o rafala micuta de vant.
-Oare?Mi-am gasit un nou prieten!am zis eu sarcastica.
-Iar o sa ragreti ca ai facut asta.Sau nu!a zis el si m-a tras deasupra lui mainile sale plasandu-se pa talia mea,iar ale mele pe gatul lui.Ma saruta salbatic.Ei bine...are o parte animalica!La un moment dat m-a lasat in pace si ma uitam in ochii luicare erau doritori.Nu era ceva ce credeti voi.Vroia sa ma mai sarute putin.Am auxit asta din gandurile lui.Am inceput sa il sarut si l-am tras deasupra mea.In lume nu mai eram decat eu si el.Mainile lui ma trageau mai aproape si mainile mele si strangeau parul negru,la fel tragandu-l mai aproape.Ina lui batea rapid si la gel si a mea.Mainile lui vazamd ca nu ma pot apropia mai mult eu deja presandu-ma de talia lui,ai fqcu o inchisoare in jurul taliei mele.mi-am incolacit picioarele in jurul lui si m-am oprit pentru a avea aer.Ne uitam in ochii unul altuia.
-Te iubesc!a zis el si m-a sarutat pe nas
-Si eu te iubesc!Dar momentan mai vreau!am zis si am luat-o de la capat.Ne-am rotit pana am ajuns pe jos eu deasupra lui.
-Se pare sa suntem doi salbatici.Dar tot eu am controlul.am zis eu bagandu-mi mainile sub capul lui incalcindu-mi degetele in parul lui negru.
-Ai observat ca de fiecare data cand ma saruri sau te ating...a zis el usor punandu-si mainile pe talia mea pe sub maieu.
-Ce...am zis eu lasandu-ma pe abdomenul lui.
-Ochii tai.a zis el chicotind
Sunt salbatici!a zis el si m-a strans de talie
-Hmm....am zis eu si mi-am lasat capul aproape de gatul lui si sarutam usor pielea.Aproape ca il faceam sa geama dar i-am pus mana la gura.
-Se pare ca si eu am scelasi efect!am zis eu si el m-a intors jos trantindu-ma de podea luand controlul.
-Ma inebunesti stii asta?a zis el uitandu-se in ochii mei.
-Da...stiu..si imi place!am zis eu si el m-a mai sarutat odata apasat.
-Pai domnisoara daca vrei sa mergem la scoala azi..as spune sa ne ridicam.Pentru ca nu stiu ce o sa fac in continuare.a zis el si eu am chicotit mutandu-ma foarte repede in spatele lui.
-Ma duci si pe mine la baie?Si ju nu o sa stai cu mine!am sis eu citindu-i gandurile.El a ras dar inainte m-am dat jos si am mers la sifonier.Ma uitam prin el camd di tr-o data doua maini calde ma imbratiseaza pe la spate.
-Ai grija ce porti azi.Nu vreau sa te sarut din cinci in cinci minute.Nu spunca nu mi-ar place dar nu o sa pot sa ma opresc.a zis el di m-a pupat pe obraz dupa care a dat sa plece.
-Pot sa spun acelasi lucru!am zis eu si el a chicotit.
Am ales sa ma imbrac cu o pereche de jeansi negrii,cu un tricou alb,si o geaca de piele.An iesit afara si am mers jos sarid de la balustrada.Am sarutat-o pe obraz pe mama si pe tata.
-Sa nu crezi ca nu stiu ca nu ai dormit cu Levi ieri!a zis tata
-Hai tata!Tu faceai mai rau cu mama!Macar el a intrat pe usa!Tu intrai pe geam!am zis eu si el rosit.
-Biine!Dar nu vreau sa va aud ca faceti prostii!a zis tata si eu am zambit strengareste.
-Okay okay!am zis eu si am fugit la masa.Ceva nu era in regula.Am mera afara si acolo erau fratii mei.
-Hei!Ce faceti aici?am zis eu
-Sis!!Ce bine ca si venit!!au zis ei si m-au luat cu ei la doi metri de casa.
-Okay baieti ce s-a intamplat?am zis eu
-Pai..nu stim ce sa facem cu balul!Noi stim sa dansam dar...trebuie sa le luam ce a fetelor?au zis ei
-Pai...stiti acea bratara cu o floare pe care o are mama in vitrina?am zis eu si ei au dat din cap
-Trebuie sa luati una si sae-o puneti la mana.Si voi stiti sa sculptati in lemn!De ce nu le fceti o bratara cu un pandantiv de lemn sau ceva!Dati-le bratarile din familie!!mi-a venit mie o idee.Stii voi..acelea pe care le dai fetei pe care te-ai imprimat!am zis eu si ei ah zambit si m-au luat in brate.
-Te iubim sis!!au zis ei sj am mers in casa.
Cand am intrat toata lumea era ma masa.Eu m-am pus langa Levi.Erm imbracati aprocimativ la fel.Ne-am uitat unul la altul.Dintr-o data am inceput sa radem isteric.
-Dece radeti?a zis mama si noi ne-am aswzat unul langa altul si am aratat cu degwtul spre hainele noastre.Toti am inceput sa radem si eu i-am luat mana lui Levi si i-am strans-o.La fel si el..........Hey familie!Am reusit sa postez datorita faptului ca eu o impiedicata ce sunt am fost aproape sa imi rup piciorul.Norocul meu ca e luxat.Sii acum stau la pag si scriu povesti!Super nu?Nici la scoala nu merg!
CITEȘTI
Noul Cullen
FanficEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.