Am stat asa o ora vorbind in soapta.Vorbeam despre tot ce ne trecea prin minte.
-Te iubesc vampirito!a zis el
-Te iubesc varcolacule!am zis eu si el a chicotit dupa care m-a tras langa el si m-a sarutat.
-Trebuie sa mergem la focul de tabara!a zis el si eu am zambit
-Ce sclipire frumoasa au ochii tai cand esti fericita!a zis el si eu am rosit
Am iesit afara si nu am observat ca se intuneca.Hei cred ca am stat mai mult de o ora...am iesit afara si toti asteptau cu lemnele puse.Cad m-au vazut au rasuflat usurati.
-Ce bine ca ai venit!a zis Beatrice si eu am chicotit ridicand un deget care ardea.Bea s-a uitat la mine cu capul inclinat ca si cum mi-ar fi spus sa nu imi mai bat joc de ei.Am ridicat toata mana si am aruncat bilutele de foc spre imensa gramada de lemne.Acestea s-au aprins si noi ne-am pus in jurul lui.
"Ashani poti veni putin?"am auzit vocea bunicii care ma chema.M-am uitat in directia dun care venea vocea si de la departare am vazut-o.Era cu bunicul.
Am mers in directia lor si ei ma asteptau zambind.
-Buna draga noastra.a zis bunicul si eu i-am imbratisat.
-Ne bucuram ca insfarsit ti-ai gasit linistea.Vroiwm sa iti zicem ca...Rosalie si Emmet vin acasa!!!a zis bunica si eu am sarit in sus.
-Nu cred!Aaaa!!am zis eu entuziasmata si ei au ras de mine.
-Bine pai ne vedem la noapte cand plecam scumpo!a zis bunicul si amandoi mi-au sarutat fruntea.
Am plecat spre foc si m-am asezat in fata lui Levi care m-a luat in brate.
-Hei sis unde ai fost?a zis Ethan
-La bunicul si bunica.Am o veste superba!am zis eu
-Care e aia?a zis Nick
-Rosalie si Emmet vin acasaaa!!am zis eu si ei au cascat gura.
-Cat de tare!O sa putem sa jucam din nou baseball!Cat de super!!a zjs Ethan
Levi a chicotit de entuziasmul meu si m-a strans la pieptul lui eu lasandu-mi spatele de el uitandu-ma la foc.
Tata isi incepea povestea.
-Acum mult timp.Pe cand eu eram tanar si vampirii disparusera de pe pamanturile noastre.Era liniste si pace.Pana cand o anumita fata normala a capitanului de politie a ajuns in oras.Odata cu ea si vampirii au revenit.Desi de mult timp sufletele de luptatori Quileute au disparut cand au revenit vampirii...sangele nostru de luptor a revenit.Dar odta cu aceasta fata au rwvenit si controversele.Luase mintile multor baieti si sincer sa fiu chiar si mie.Dar desigur un singur vampir nu s-a lasat pe brazda.Am luotat pentru ea crezzand ca este aleasa dar... bu am reusit.In mintea mea...timp de 4 ani...am crezut ca nu exista speranta pentru dragoste.Dar...camd am primit o invitatie la nunta...lumea mea era ruinata la propriu.Am plecat.Am decis sa ma salbaticesc.Dar asa Zisul vampir a vrnit la mine si m-a convins sa vin.Am incercat sa o conving sa nu faca aceasta greseala dar nu m-a ascultat.Ceea ce nu stiam eu era ca nu facea o greseala.Dupa ceva timp au enit acasa si m-au chemat sa o vad.Era gravida.Foarte slabita.Trebuia sa renunte la copil ca sa traiasca.Dar nu.Ea nu isi dorea asta.A dus sarcina pana la sfarsit.Dupa ce a nascut...a murit pe jumatate.Dar acest vampir a pus venin in corpul ei.atot ce puteam face era sa apteptam.Am pierdut speranta.Am vrut sa omor acea fiinta.Dar cand m-am uitat in ochii ei.Cu lacrimi puteam vedea perfectiunea.Simteam ca gravitatia nh mai tine cu mine.Tot fugea.Timpul si in mintea mea imi apareau imagini cu ea.Eram fermecat.Niciodata nu am crezut ca o sa intalnesc fiinta care imi este aleasa.Dar am intalnit-o.Si o iubesc pana si astazi de oarca ar fi fost prima oara.a zis tata si a luat-o pe mama de mana.
Aveam lacrimi in ochi dar m-am intors la Lei si l-am saritat cat de apasat am putut.La fel au facut si ceilalti cu iubitele lor.
M-am uitat in ochii lui Levi care ini stergea lacrimile.
-Te iubesc!am zis eu si el mi-a zambit
-Si eu te iubesc!Micuta mea emotiva!a zis el si m-a tras la pieptul lui in care am ras usor.
-Hey lumeee au venit petrecaretii!!!am auzit cum tipa Aiden care venea cu Derek si Jonathan si toti am inceput sa radem isteric
-Hei petrecaretilor!am zis eu si i-am imbratisat pe toti trei.Ne-am asezat in jurul focului si am vazut ca Emily aduce impreuna cu Sam doua tavi de mancare.Toata lumea inafara de mine si mama luasera cat pentru un an mancare.
-Hei sis aratale trucul pe care mereh il faci cu noi cand facem gratar.a zis Nick si eu am zambit.
-Okay toata lumea frigaruile si friptura pe tavi.Sa nu fie una peste alta!am aratat eu cu degetul.Toti au facut exact cum am spus.
-Okay acum toti duceti-va chiar...acolo!amz is eu si am aruncat o rafala de vant deasupra unui loc.Nimeni nu se misca!am completat eu.
Am inceput sa imi misc mainile in cerc pana ce am format o minge fosrte msre de foc.Am aruncat-o in sus si am distrus-o cu putin vant in picatele fierbinti.Am fugit langa ceilalti si am intetit acoperisul de aer.Toate picatelele sau bilutele de foc au cazut pe mancare iar eu am mers acolo cand nu mai era niciun pericol,si am suflat.M-am dat la o parte si am intins mana.
-Bon Apetit!am zis eu si ei au gustat.Eu radeam de fetele pe care le aveau.
-E cea mai buna mancare le care am gustat-o pana acum..au zis Aiden si Jonathan si eu am facut o plecaciune.
Am mers langa Levi cRe terminase de mancat si am luat un servetel dand dezaprobator din cap.
-Mananci ca un animal!am zis eu si el a chicotit.
-Poate pentru ca am o parte animalica?a zis el
-Uh!Oh da!Scuze..am zis eu si l-am pupat pe obraz.
Am mai stat putin dar mie mi se facea somn.Am adormit pe Levi.
-Iubito..a zis el usor in urechea mea
-Da?am zis eu inca extaziata ca mi-a zis iubito
-Trebuie sa plecam!a zis el si ej m-am rasucit si mi-am bagat capul in pieptul lui.M-a ridicat si a inceput sa mearga cu mine.Am intrat intr-o masina si dupa aproximativ 5 minute am luat-o din loc.Levi si-a rezemat capul de al meu si eu am adormit.
Dimineata m-am trezit atunci cand intram in Brunswick.
Cand am parcat am deschis usor ochii somnoroasa.
-Si uite ca s-a trezit micuta mea...a zis Levi la urechea mea usor si m-a facut sa chicotesc usor.
-Deci aici locuiti voi..a zis el si eu am dat aprobator din cap
-Omule e ca si cum am fii intr-un film James Bond la naiba!a zis el cewa ce me-a facut pe toti din masina sa radem.Acum am observat ca erau si bunicul,bunica,Ethan si Tamara.Restul erau in alta masina din fata noastra.Am coborat usor din masina si am inceput sa mergem.Bunicul si-a pus degetul pe dispozitivul hi-tech si a deschis poarta.
-Cate case aveti?a zis Beatrice care ne astepta u Nick
-Avem in jur de 5 case si un garaj foarte mare dar mai avem foarte mult loc.Am zis eu
-Cum asa?a zis Levi
-Pai toata padurea,plus toata regiunea aceasta pana la oras ati vazut ca este privata nu?Ei bine este a noastra oentu a are foarte multa fauna si spatiu de care avem nevoie.
-Woww e foarte mult spatiu..a zis Bea si noi toti am chicotit.
-Este...am zis eu
Am intret toti in casa si eu am mers cu Levi in camera mea.Aco acea sa doarma desigur.Adica asa vreau eu..
Am intrat si m-am aruncat pe pat si m-am intins.
-Uff!Ce bine este!am zis eu si Levi a chicotit punandu-se langa mine.
-Cred ca ar trebui sa te schimbi.a zis el si eu am facut ochii mari.
-La naiba!am zis eu si am fugit in baie cu viteza luminii si m-am uitst in oglinda.
-Chiar am nevoie de o baie sanatoasa..am zis eu ca pentru mine.Am intrat in dus unde m-am spalat foarte bine dupa care am iesit afara si m-am sters oe par ca dupa sa imi dau seama ca proasta de mine nu si-a luat haine de schimb.Si la fracu e cinci deci inseamna ca azi mergem la scoala.Am luat un prosop foarte mare si l-am pus pe mine dupa care am iesit.Levi era pe patul meu isr cand m-a vazut cred ca a facut ochii atat de mari ca i-au iesit din orbita!
-La dracu..a zis el usor si eu am chicotit dupa care m-am dus la dulap si mi-am luat o rochita inflorata pe care am asortat-o cu o pereche de pantofi din piele intoarsa neagra u foarte putin toc.Mi-am uscat parul si mi l-am lasatsa curga in bucle pe spatele meu.
Am iesit afara si Levi era imbracat cu haine noi.Blugi normali cu un tricou alb si o jacketa deasupra neagra.Am ramas putin putin blocata dar and i-am auzit rasul mi-am revenit.
-Pot sa zic acelasi lucru..a zis el uitandu-se lung la mine.
M-am dus spre el,l-am apucst de gat isr el de talie si l-am sarutat dulce.
Ne-am unit gruntile si zambeam unul la altul dupa care m-am cuprins mainile si am decis sa mergem spre scoala.
-Stai!Tu esti inscris nu-i asa?am zjs eu si el a zambit
-Tu ce crezi?a zis el si eu am ras
-Banuiesc ca acum Jake o sa stea departe de mine..am zis eu si el s-a uitat u ochi mijiti
-Cine e Jake?
-Oh e doar un baiat debka scoala care se tot tine dupa mine.
Nu ca ar fi singurul...am zjs eh incet incet ultima parte.
Levi nu era foarte musculos.Ceea ce era foarte ciudat.Dar el arata la fizic cam ca si bunicul Edward.Piate putin mai multi muschi.Foarte putini.Dar il face a sa arate ca un Adonis.Cred ca si eu eram putin geloasa.....Hello lumee!!Si uite ca am facut foua capitole pe zi.Cat de bine.Az a fos to zi foarte frumoasa pentru mine cel putin.biz-bizu a fost una dintre cititoarelecare m-a facut sa mor de fericire si mi-a luminat ziua.Di ea nu e singura!Au fost alte doua cititoare carora le multumes enorm ca mi-au votat povestirea.Asteptam sa vedem ce controverse se intampla?Da-ti idei!Scrieti in comment ce v-ar placea sa se intample!Sur deschisa la propuneri!!
CITEȘTI
Noul Cullen
FanfictionEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.