Capitolul 47

160 15 1
                                    

-Ti-am zis Shay...Ti-am zis sa ai grija..a zis el si m-a imbratisat strans.
-Sunt bine..am zis eu si el mi-a mirosit parul.
-Te iubesc Shay...mult de tot...cand te-am vazut lesinata eu...
-Shhh!!!Linisteste-te!i-am zis eu cand mainile au inceput sa ii tremure.
-Pune-te la somn Levi..Esti praf!am ras eu si el m-a urmat.
-Ok...a zis el si s-a pus in pat ca dupa doua minute sa adoarma.Am iesit din camera si am mers spre living unde erau bunicii si matusile.
-Ne bucuram ca esti bine Shay..a zis Bella si eu i-am zambit imbratisand-o.
-Ce s-a intamplat?am intrebat eu
-Aparent ei au niste ierburi speciale care pe oameni si varcolaci ii pot arde.Tu si mama ta fiind jumatate om ati fost arse de acele ierburi de pe lanturi.a explicat Carlisle si eu am aprobat.
-Mama e bine?am intrebat eu
-Da.Inca doarme.La fel si tatal tau.Fupa ce a vazut urmele de pe pielea ei cred ca a intrat la super foc continuu pentru ca a omorat multi dintre lupii aia.a zis Emmet si eu am ras.
-Cred ca o sa ma duc sa dorm putin mai mult.
Am urcat in camera si m-am pus in pat langa Levi care si-a pus mana in jurul meu facandu-ma sa zambesc dupa
care am cazut intr-un simn adanc.
***
Cand am deschis ochii Levi ma mangaia pe fata si imi dadea firele de par la o parte de pe fata.
-Hei...am zis eu si el mi-a zambit pupandu-ma pe nas.
-Cum ai dormit?l-am intrebat eu si el a oftat zambind
-Mai bine ca niciodata!a zis el si eu mi-am pus capul in pieptul lui.
-Te iubesc...am zis eu usor si el mi-a zambit dupa care ne-am unit buzele intr-un sarut dulce si scurt.
-Vreau sa stau asa toata ziua...am zis eu usor si el mi-a zambit.
-Si eu...a zis el si amandoi am inceput sa facem tot felul de prostii.
-Hai in padure.a zis el si eu i-am zambit dupa care am sarit pe geam.
-HEI!NU JOCI CORECT!tipa el si ma urmeaza
-Hahaha!radeam eu cu pofta si am inceput sa sar prin copaci
-Weeeeee!!!am zis eu sarind in spatele lui
-Nu sunt grea nu-i asa?l-am i trebat eu si el a sarit cu usurinta cu mine in spate spunandu-mi ca nu sunt.Ne-am oprit pe o pajiste.Eu stateam in blana lui moale ca abanosul.Il scarpinam dupa urechi.
-Ce bine ar fii sa mergem si noi intr-o vacanta nu-i asa?am zis eu si el a dat din cap afirmativ.
-Ar fii frumos sa stam oriunde atata timp cat esti langa mine..am zis eu si el s-a ridicat.Se ducea sa se schimbe.L-am asteptat.Cand a venit m-a ridcat in fund si m-a pus pe picioarele lui.Dupa care eu mi-am lasat capul pe pieptul lui.
-E asa de greu cu atatea chestii roind prin locul asta.Cel putin saptamana asta cred ca am imbratranit 20 de ani.
-Dar tu nu imbatranesti!am zis eu
-Exact!!!a zis el disperat facandu-ma sa rad.
-Scuze scuze...am zis eu si el mi-a pupat crestetul capului.
-Te iubesc stii asta nu?a zis el
-Da...stiu..am zis eu si el m-a strans mai tare in brate.
-Cred ca ar trebui sa ne indreptam spre casa..a zis el si eu am oftat
Ne-am ridicat si am inceput sa mergem normal in asa fel incat cand am ajuns acasa eram atatde obositi incat mi-as fii dorit sa fiu vampir complet.
Am mers fara sa bag pe nimeni in seama sus si m-am bagat in pat.
Levi statea in spatele meu si mi-a bagat mana pe sub bluza trimitand fiori pe sira spinarii.
-Levi...am soptit eu dar el a plasat cateva saruturi pe ceafa mea si pe gat.
-Nu aici...am zis eu dar el m-a intors si si-a afundat fata in scobitura gatului meu lasand saruturi calde.Imi muscam palma ca sa nu scot niciun sunet.
-Levi....am soptit eu iar el a gemut.Nu pot sa cred!
-Vino cu mine...a gemut el si eu sm inceput sa respir sacadat.M-a muscat..de gat...
-Mmmm....am gemut eu si el a zambit pe pielea mea...
-Nu aici Levi...Lumea...tata...am gemut eu si el
-Stiu...Abia astept sa avem o casa a noastra..a zis el in urechea mea si eu i-am zambit dupa care ne-am pus amandoi unul langa altul
-Unde vroiai sa vin cu tine?am intrebat eu
-Pai...Ce zici de o vacanta.De doua trei zile...Undeva...departe...
-Si unde mai exact?am intrebat eu
-Insule Esme..a soptit el si eu am expirat
-Edward...am zis eu si el a zambit dupa care a dat afirmativ din cap
-Cand?am zis eu
-Cat mai curand posibil!mi-a raspuns el
-Nu!Cand ati vorbit!am zis eu
-Cand dormeai si eram prea ingrijorat.a zis el si eu am zambit.
-Bine..am soptit eu
-Bine ce?a zis el
-Bine!Vin cu tine.am zis eu si el m-a tras spre el eu acum fiind deasupra.Si m-am gandit.De ce sa nu ii raspund cu aceeasi moneda?Am lasat cateva saruturi pe gatul lui si el deja respira sacadat acasa ca am continuat sa imi rotesc pelvisul si mi-am infipt mainile in parul lui.Mainile lui erau pe talia mea.
-Oh Shay...a zis el sugrumat.
-Mmmmm...am zjs eu cu buzele inca pe gatul lui
-Pe bune Shay..O sa...mmmm o sa...a zis el si eu mi-am scos la bataie ultima miscare.Mi-am adus fata la acelasi nivel cu al lui si i-am muscat buza.Si-a deschis ochii si si-a pus mainile pe soldurile mele oprindu-le.
-Am inteles...nu mai fac niciodata asta...a zis el abia respirand
-Ma bucur ca intelegi.am zis eu si l-am sarutat usor iar el mi-a strans talia.
-Te iubesc...i-am zis eu si el m-a pupat pe frunte.
-Si eu te iubesc iubito..a zis el si eu m-am dat jos de pe el punandu-mi capul pe perna si adormind rapid.

Noul CullenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum